grzybek??

11. Data: 2004-08-11 13:32:11

Temat: Re: grzybek??
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:0...@n...onet.pl...

> a także sztrzygą, golą i rwą zęby.... :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
> PS
> Moja wiara w panaceum na wszystko jest mocno ograniczona.
> J.

Te wyliczone choroby to był cytat z książki.Jak komuś dolega
coś bardzo to może nogę leczyć tabletkami od bólu głowy.
Grzyb kombucza to dopiero panaceum,samej instrukcji dwie książki.
A co do wiary,niektórzy mówią,że pomogło tylko placebo.Najwyższy
majstersztyk lecznictwa to ,,tylko"
Każdy ma swoje metody,ja uważam że najlepsze na wszelkie zło jest
wino -trzymaj się-z aronii,albo tarniny,albo z czeremchy.Ostatecznie
może być jakiś kwach z winogron,czarnych.Żadne amerykańskie
w proszku.
Mirzan>

12. Data: 2004-08-11 13:52:19

Temat: Odp: grzybek??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Te wyliczone choroby to był cytat z książki.

No przeciez wiem. :-)

> Każdy ma swoje metody,ja uważam że najlepsze na wszelkie zło jest
> wino -trzymaj się-z aronii,albo tarniny,albo z czeremchy.

Dobrodusznie Ci kiedyś odpuściłem takie prowokacyjne zberezieństwa, ale to
nie znaczy że tak będzie stale.
Ostatecznie mogę Cię zapisać na szkolenie, ktore przeprowadzam w wątku
"winko z czrnych porzeczek" (fuj!)
PS
Już dawno ustalone tu zostało, że z jabłek jast jabol, z aronii - aroniol, z
czeremchy -czeremchol....
PS
Nawiasem mówiąc podobno wielką rzadkością i rewelacją jest nalewka z
czeremchy.
To niemal mityczny trunek.
To może nie marnuj czeremchy.....
J.

13. Data: 2004-08-11 15:06:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Już dawno ustalone tu zostało, że z jabłek jast jabol, z aronii - aroniol, z
> czeremchy -czeremchol....

Dla ustalenia uwagi, "tu" oznacza na wlosciach mosci JC.
A na grupie ludzie czesto mowia (pisza) normalnie :-)
Wino z jablek, wino z aronii, wino z czeremchy ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2004-08-11 17:41:02

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:QBqSc.8976$c...@f...columbus.rr.com...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> A na grupie ludzie czesto mowia (pisza) normalnie :-)
> Wino z jablek, wino z aronii, wino z czeremchy ...

I źle piszą niestety...
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2004-08-11 19:58:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czeremchy -czeremchol....
> PS
> Nawiasem mówiąc podobno wielką rzadkością i rewelacją jest nalewka z

Dałeś się wciągnąć w europułapkę.Francuzi opatentowali nazwę wino.
Gorzała Polonez jest rodowitą paryżanką.Chcą opatentowac oscypki.
Jak będziesz z nimi współpracował,to opatentują wodę i powietrze.
Czeremchy u nas dostatek,starczy i na wino i na nalewkę.
Jak nazwiesz doskonały napój z truskawek i jagody kamczackiej?
Mirzan

16. Data: 2004-08-11 20:55:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Jak nazwiesz doskonały napój z truskawek i jagody kamczackiej?

Bełt.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

17. Data: 2004-08-11 21:16:32

Temat: Re: Odp: grzybek??
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski napisał:

> Bełt.

A z ryżu, a z ryżu;-)

I proszę o wypowiedź na temat czasu lażakowania (ile minut).

Pozdrawiam
Marta rzecznik prasowy kol.Dariusza;-)

18. Data: 2004-08-11 21:32:09

Temat: Odp: Odp: grzybek??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cfe2hb$e08$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik Janusz Czapski napisał:
>
> A z ryżu, a z ryżu;-)

Sake.
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2004-08-11 22:01:39

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał

> [...]
> Leczą ciśnienie,serce,nerwy,wątrobę,sikanie,stawy i te poważne.
> Są jeszcze inne znane lecznicze grzyby,np kombucza.

:-)
Widzisz Mirek - w to co piszą w kolorowych, nawet Empikowych książkach, to
tak do końca nie daj wiary...
:-)
Gdyby im wierzyć - to za pomocą kilkunastu roślin bylibyśmy nieśmiertelni i
neverending zdrowi:-)
Tymczasem z około 1-2tysięcy nowych/starych substancji badanych rocznie po
10 latach intensywnych, wielokierunkowych badań (na dużej grupie ludzi
zdrowych, a następnie chorych na określoną jednostkę) zostaje mniej więcej 5
substancji o udowodnionym działaniu - zyskują miano leku orginalnego - a po
następnych latach 2 wypadają ze względu na działania uboczne...

Pozdrawiam
p...@r...pl

20. Data: 2004-08-11 23:48:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> A z ryżu, a z ryżu;-)
>
> I proszę o wypowiedź na temat czasu lażakowania (ile minut).

Chodzi o czas lezakowania po wypiciu?

Pozdrowienia,
Michal

--