jednoroczne

21. Data: 2005-02-24 13:05:19

Temat: Re: jednoroczne
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cvki9e$53r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik magda <mag-l@spam_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:cvk3cu$cc4$...@n...onet.pl...

> O! To jest pomysł. :-) Dziękuję.
> Widziałem go kiedyś i nawet mi się podobał.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

A Fiołki rogate znasz? To takie maleńkie brateczki.One są niby
dwuletnie:-))) I z nasion ciągle inne:-)))
Raz posiane potem są wszędzie
Pozdrawiam,
Ela Łuczyńska

22. Data: 2005-02-24 13:31:46

Temat: Re: Odp: jednoroczne
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> O! To jest pomysł. :-) Dziękuję.
> Widziałem go kiedyś i nawet mi się podobał.

Aksamitki wąskolistne - niziutkie, kwitną do mrozów.
No i moje ulubione porcelanki, też niskie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

23. Data: 2005-02-24 13:34:15

Temat: Odp: Odp: jednoroczne
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:421dd742$...@n...home.net.pl...
> Janusz Czapski wrote:
>
> Aksamitki wąskolistne - niziutkie, kwitną do mrozów.
> No i moje ulubione porcelanki, też niskie.

Obie bez parapetu??
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2005-02-24 14:30:35

Temat: Re: Odp: Odp: jednoroczne
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Obie bez parapetu??

Pewnie, że bez. Tyle, ze zakwitną dopiero w lecie, a parapeciaki
nawet w maju.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2005-02-24 15:35:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rainyside.com/features/plant_gallery/annu
als/Cosmos_bipinnatusPie
dPiperRed.html
> A to jest ten rurkowaty.
>
> Ela Łuczyńska

Ho ho, ale dziwny ale i ciekawy :-)

Serdecznie Miłka

26. Data: 2005-02-24 16:24:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Feb 2005 13:35:29 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> O! Temu musze się blizej przyjrzeć. Mogłabyć coś więcej napisac?

A o czym tu pisać - siejesz do gruntu pod koniec kwietnia i masz.
Jak posiejesz za gęsto to siewki przerywasz. Ponoć nie znosi przesadzania,
ale nie wiem jak jest w rzeczywistości bo nie testowałam. Ot cała
filozofia.
Jak wyglądają kwiaty i liście to sobie pogooglaj.
W necie są różne odmiany różniące sie wysokością i kolorem kwiatów, to co
ja siałam to zapewne mieszanka, głównie kwiaty różowe i białe.
Piszą, ze osiąga 80-100 cm, u mnie miała dużo więcej, pewnie zasługa
zasobnej i wilgotnej gleby (to drugie to podstawa). Miejsce słoneczne.
Jak wybuja to podpierać trzeba, ale ja niechcący sprytnie (razem z
kosmosem) ją wysiałam między budlejami. Badyle się o budleje oparły i
dobrze im razem było. Między pnacymi różami mozesz posiać.

Moje odczucie - ładna, niekłopotliwa, kwitnie do mrozów. Warto spróbować,
szczegółnie że nasiona kosztują coś ok 2 zł.

Pozdrawiam
Marta

27. Data: 2005-02-24 17:26:32

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie juz drugi rok nie mogę znaleźć nasion kosmosu.
> Oczywiście mam samosiejki, ale ładnej kępy z tego nie zrobię.
> Ktoś z Warszawiaków wie, gdzie go szukać?
>
> --
> Krycha&Co(ty)              Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
> http://krycha.kofeina.net  choć nie będzie to pewnie myśl złota:
>                            Najpiękniejszą muzyką przed snem
>                            jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

widziałam, widziałam .... był w alei krakowskiej w PNOSIE była miesznka różowa
i chyba ( ? ) był pomarańczowy .... tak, tak był też pomarańczowy

28. Data: 2005-02-24 18:26:32

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> W tym roku też bym coś odkrył... :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

jesli jeszcze nie odkryles, to polecalabym zatrwian...kwitnie do pozniej jesieni
i nie jest wymagajacy. za to kwiatuszki...miodzio....swietnie prezentuja sie tez
zasuszone w wazonie...zachowuja zywe, soczyste kolory przez cala zime, po prostu
rewelacja.
podaje link, zeby bylo wiadomo o czym mowa
http://www.pnos.com.pl/ i odszukaj sobie w kwiatach ZATRWIAN LETNI PACIFIC
MIESZANKA

pozdrawiam,Ela

29. Data: 2005-02-24 18:36:00

Temat: Odp: jednoroczne
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> jesli jeszcze nie odkryles, to polecalabym zatrwian...

Już dawno odkryty i corocznie wysiewany :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

30. Data: 2005-02-24 18:59:30

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> Szarlat koniecznie :-) Piekny, zwlaszcza ten zwisajacy.
> No i kwitl do pierwszych sniegow.
> Magda

Mi cala dzialke zachwascil (ale nie zwisajacy). Nigdy wiecej

pozdrawiam
Ania

Viburnum 'Eskimo'
Zapytanie.