Odp: Odp: zacieki po unigruncie

Data: 2001-11-07 08:59:59
Temat: Odp: Odp: zacieki po unigruncie
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

ja włśnie chciałem zrobić dobrze, czyli zagruntować ściany
w pokojach niegruntowanych po 2ch malowaniach dekoralem jest ok
a w tym jednym, najważniejszym, gdzie chciałem zrobić porządnie, czyli
zagruntować, bo miałem niewielkie wątpliwości co do jakości ścian/tynków mam
teraz problemy
a porównanie kosztów farb (ok. 90m2 powierzchni ścian i sufitu):
- dekoral -- 2 wiadra 10l po 60zł (2 warstwy) = 120zł
- dulux -- 4 pojemniki 2,5l po 70zł (1 warstwa) = 280zł

czyli różnica w cenie ok. dwuipółkrotna (sprzętu pozostałego i kosztu
malowania nie liczę)
dla mnie w tej chwili mojego życia ma to spore znaczenie
wierzę, że dulux jest świetną farbą i bardzo dobrze kryje, ale jest 2,5x
droższy niż jakotaka-niezła(?)-nienajtańsza farba dekoral akrylit w (którą
mi zresztą polacano na pl.rec.dom jako b.dobrą spośród tych "normalnych")

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl