Parocie

11. Data: 2000-04-07 08:44:53

Temat: Re: Parocie
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ci8vr$lo3$...@s...icm.edu.pl...
> ???
> suche powietrze, sztuczne wykładziny, ksero, komputer, ściany gipsowe,
> tworzywa sztuczne = tak ma u mnie w pracy,

A moze ta paprotka jest sztuczna ?!? ;)))

> ok 1,5 mies temu przesadziłem z plastiku taką [zapyziałą] w ceramikę. jet
> już 2 razy większa.
> dałem za nią 1m yuccę. warto było, chyba mnie lubi a ja ją.

Przyznaje, ze ja bym nie poszedl na taka wymiane i nie oddalbym jukki.

> pozdr, jerz.

pozdr, PaulCat

12. Data: 2000-04-07 08:51:32

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8chs10$378$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Cyrtomium ma odporność zbliżoną do aspidistry. Może jednak spróbujesz?
> Pozdrawiam, Basia.

Ojjj, trzeba by nade mna dlugo popracowac, zeby mnie przekonac ;))) ....
Jednak rozsadek podpowiada mi, ze w moim niewielkim pokoiku lepiej jest
nastawic sie na inne roslinki, ktore beda pasowaly do panujacych warunkow.
Niestety teraz mam powazny problem z szeflera, dla ktorej jest ewidentnie za
cieplo i za sucho :( Zaczyna tracic liscie i naprawde nie wiem czy jej nie
oddac zanim sie do konca zmarnuje .......
Pozdrawiam ze smutkiem,
PaulCat

13. Data: 2000-04-07 11:08:14

Temat: za cieplo i za sucho
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A nie mozesz po prostu przykrecic ogrzewania?? za cieplo i za sucho dla
ciebie tez jest baaardzo niezdrowo!
Dorota

14. Data: 2000-04-07 12:29:04

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam kilka paproci prawie sie nimi nie zajmuje a rosna wspaniale:
np:Asplenium trichomanes
Pozdrawiam,Boguslaw.

15. Data: 2000-04-08 23:05:55

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ta paprotka jest sztuczna ?!? ;)))

niestety nie, dla ciebie; PRAWDZIWA i za to ją lubię a ona mnie a jucca stoi
u koleżanki od pd i czuje się świetnie. Ja mam pn.
pozdr, jerz.

16. Data: 2000-04-10 08:31:32

Temat: Odp: Parocie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]

nie
> oddac zanim sie do konca zmarnuje .......

Uprawiam i jedno i drugie, szeflera jest naprawdę "trudniejsza" od
Cyrtomium!
Dasz się przekonać?

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2000-04-10 08:52:11

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cs3hi$smn$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Uprawiam i jedno i drugie, szeflera jest naprawdę "trudniejsza" od
> Cyrtomium!
> Dasz się przekonać?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Hmmmm ........ nooo mooooze ...... a gdzie ewentualnie moglbym kupic to
Cyrtomium w Warszawce? Czy to jest trudne do zdobycia?
Pozdrowka
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

18. Data: 2000-04-10 09:58:09

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PaulCat <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38f1999e$...@n...vogel.pl...

> [...]
> >

> Hmmmm ........ nooo mooooze ...... a gdzie ewentualnie moglbym kupic to
> Cyrtomium w Warszawce? Czy to jest trudne do zdobycia?

A to jest zbyt trudne pytanie :-))))))
Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2000-04-10 10:08:49

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to jest zbyt trudne pytanie :-))))))
> Pozdrawiam, Basia.

No dobra ...... przekonalas mnie ...... Jesli znajde gdzies to Cyrtomium, to
zakupie i specjalnie dla Ciebie bede je chodowal :)
Pozdrawiam serdecznie
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

20. Data: 2000-04-10 11:09:01

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

cyrtomium mozna kupic w co lepiej zaopatrzonym hipermarkecie, typu Obi,
albo ostatecznie TTW, ale proponuje zaczekac do wiosny, bo rosliny
tamtejsze raczej nie sa hartowane.
Dorota

PaulCat wrote:

> Hmmmm ........ nooo mooooze ...... a gdzie ewentualnie moglbym kupic to
> Cyrtomium w Warszawce? Czy to jest trudne do zdobycia?

Cebulowe out
Zarzucam pytaniami o cebulowe i nasiona
Było (żywo)płotek
usychanie kwiatow