Odp: Premia gwarancyjna z ksiazeczki mieszk

From: "Tomek" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Odp: Premia gwarancyjna z ksiazeczki mieszk
Date: Fri, 4 Feb 2005 08:25:56 +0100
Sender: d...@p...onet.pl@ajj70.internetdsl.tpnet.pl

Witam!!!!

> czy ktos probowal moze samodzielnie wyliczyc przyblizona wartosc premii
> gwarancyjnej po likwidacji ksiazeczki mieszkaniowej?
> podobno jest na to jakis wzor.

Sam nie tak dawno o tym myslalem ale dalem spokoj. Bank bierze za to chyba z
20 pln i uwierz mi nie ma sensu sie za to brac.
Jezeli jednak bardzo chcesz sprobowac to w Ustawie z dnia 30 listopada 1995
r. o pomocy panstwa w splacie niektórych kredytów mieszkaniowych, udzielaniu
premii gwarancyjnych oraz refundacji bankom wyplaconych premii gwarancyjnych
znajdziesz wzor

> I ile w tej chwili wynosi srednia cena metra kwadratowego mieszkania w
> Wawie? (taka podawana bodajze przez GUS)?

To chyba nie ma znaczenia. Premie i tak wylicza sie z sredniej ceny metra2
ktora jest podawana w Dzienniku Urzedowym GUS a kiedys w MP. Jezeli chcesz
to napisze na priv to podesle Ci odpowiednie zestawienie cen metra. Wciaz
jednak twierdze ze jest to malo ciekawe zajecie i z tego co sie orientuje to
panie w PKO licza to na piechote przeliczajac stosunek kazdej wplaty na
ksiazeczke do ceny metra w danym okresie.

Pozdrawiam

Tomek
t...@w...pl
GG: 986254