Pytanie o tusz do rzęs

1. Data: 2002-11-02 19:47:26

Temat: Pytanie o tusz do rzęs
Od: "mnikaaa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Przymierzam się do kupna tuszu do rzęs, przejrzałam już ranking na
www.wizaz.pl i znalazłam tam chyba coś dla siebie. Waham się między: Max
Factor, Dramatic Look - 2000 Calorie a L'Oreal, Volumissime x 4. Może
podzielicie się spostrzeżeniami odnośnie tych produktów, ich cenami (bo nie
mogłam znaleźć) a może polecicie coś równie godnego uwagi ze średniej półki
(maksymalna kwota jaką mogę wydać to 50 pln, wolabym mniej oczywiście ;-))
Najlepiej też, gdyby mascara była dostępna w kolorze ciemno brązowym, nie
sklejała i nie była wodoodporna.

Z góry dzięki za wskazówki.

Papatki !!!

minkaaa

Ps. I jeszcze jedno pytanie związane z tematem: na jak długo starczają Wam
mascary do rzęs. Bo na wizazu czytałam, że taki tusz skończy się po trzech
miesiącach. Jestem trochę zszkowana, bo ja mojego poprzedniego tuszu
uzywałam przez ponad rok, a wyrzuciłam go dlatego, że termin wazności się
zbliżał. A malowałam się nim średnio 4 razy na tydzień.

1. Data: 2002-11-02 20:27:13

Temat: Re: Pytanie o tusz do rzęs
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mnikaaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uzywałam przez ponad rok, a wyrzuciłam go dlatego, że termin wazności się
> zbliżał. A malowałam się nim średnio 4 razy na tydzień.

To chyba jeszcze zalezy ile go nakladasz. Najczesciej widuje dziewczyny
ktore maja doslownie daszek nad oczami.. bo rzesy sa tak strasznie obklejone
tuszem. I nie jest to przypadek ze nieumiejetnie rozsmarowaly go... chyba
niektorym tak sie podoba. Ja tuszu uzywam od ok 1,5 miesiaca wiec nie jestem
w stanie powiedziec na ile starcza za to maluje oczy tak ze rzesy sa grubsze
przyciemnione bardziej widoczne ale absolutnie nie sklejone ani nie maja
warstwy na sobie. Jesli juz sie zdazy mi gdzies wiecej ciapnac to rozczesuje
je grzebykiem i wygladaja naturalnie.
Kropelka

1. Data: 2002-11-02 22:45:08

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Max
> Factor, Dramatic Look - 2000

Ciekawa sprawa, jeśli ktoś nie lubi pogrubiać, ale wydłużać, bardzo ładnie
wygląda.

> Ps. I jeszcze jedno pytanie związane z tematem: na jak długo starczają Wam
> mascary do rzęs.

Zazwyczaj zapominam, kiedy kupiłam tusz, ale ponad rok na pewno (nie
wysycha, nie pleśnieje itp - dla wzburzonych).

Renya

1. Data: 2002-11-03 16:37:21

Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Waham się między: Max
> [...]
> uzywałam przez ponad rok, a wyrzuciłam go dlatego, że termin wazności się
> zbliżał. A malowałam się nim średnio 4 razy na tydzień.

Od kilku lat uzywam MF 2000calorie. Najpierw czarnego, potem brazowego a
teraz znowu czarnego ( bo mi zostal podarowany i zal zniszczyc). Jestem
naprawde bardzo zadowolona. Tuszek starcza mi zazwyczaj na prawie rok a
maluje oczy przynajmniej raz dziennie ( zdarza sie jakas impreza wiec wtedy
caly makijaz od nowa). Cena niestety odstrasza bo to okolo 54 zl.
Ale rzecz polecam goraco. Nie osypuje sie, nie splywa pod oczy i robi "duze"
oko. Nosze okulary minusy wiec oczka wydaja sie mniejsze a ten tusz bardzo
ladnie je powieksza.
Iza Wójcik

1. Data: 2002-11-04 11:55:25

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waham się między: Max
> Factor, Dramatic Look - 2000 Calorie a L'Oreal, Volumissime x 4. Może
> podzielicie się spostrzeżeniami odnośnie tych produktów, ich cenami (bo
nie
> mogłam znaleźć)

Ja kupowalam ostatnio dla siostry ten drugi i zaplaculam jakies 37 zl (ale
nie jestem pewna, na pewno mniej niz 40 zl).

> Ps. I jeszcze jedno pytanie związane z tematem: na jak długo starczają Wam
> mascary do rzęs. Bo na wizazu czytałam, że taki tusz skończy się po trzech
> miesiącach.

Wszystkie tusze, jakie mialam, starczaly mi na calutki rok, a nawet dluzej.
Maluje rzesy codziennie ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-10 15:28:36

Temat: Odp: Pytanie o tusz do rzęs
Od: "mnikaaa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku lat uzywam MF 2000calorie.
[ciach]
> Cena niestety odstrasza bo to okolo 54 zl.

To dziwne, bo ja znalazłam za 34 zł (w innym sklepie 35 zł)

minkaaa (mile zaskoczona:)

1. Data: 2002-11-11 20:48:16

Od: "aga_malutka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnikaaa <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> www.wizaz.pl i znalazłam tam chyba coś dla siebie. Waham się między: Max
> Factor, Dramatic Look - 2000 Calorie a L'Oreal, Volumissime x 4.

tusze l'oreala uważam za b.kiepskie. max factor jest ok. a może lepiej
odłożyć trochę kasy i kupić jakiś naprawdę dobry tusz, np. lancome'a a lbo
shiseido?

> [...]
> uzywałam przez ponad rok, a wyrzuciłam go dlatego, że termin wazności się
> zbliżał. A malowałam się nim średnio 4 razy na tydzień.

maluję się codziennie, mam chyba 5 tuszy. jeszcze mi się nie zdarzyło w
życiu zużyć mascary do końca:) własnie ostatnio wyrzuciłam definicils
lancome, uświadomiwszy sobie, że mam go dwa lata:) nie zgęstnial ani się nie
osypywał.

włosy
Brzuszki
gdzie w Wa-wie dobry fryzjer?