Re: Refleksja...............

1. Data: 2000-01-06 11:44:50

Temat: Re: Refleksja...............
Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety czesciowo przynajmniej musze zgodzic sie z Ula... jak wiadomo (nie
ma co owijac w bawelne) wiekszosc z nas ciezko pracuje, czesto do poznych
godzin popoludniowych lub wczesnych wieczornych, do tego oczywiscie dochodzi
jeszcze dojazd do domu, czasem bol glowy i ogolna niechec do wszystkiego - w
takim stanie nie ryzykuje gotowania, a nie zawsze jestem w stanie
przewidziec, ze jutro wroce w nocy albo nie bedzie mi sie chcialo ...
niestety calkiem lub czesciowo gotowe produkty czesto ratuja nas i naszych
domownikow i zapewne zmniejszaja prawdopodobienstwo i czestotliwosc
rodzinnych awantur...
Nie twierdze, ze to jest dobre, bo dotychczas my i nasi rodzice obywalismy
sie bez tego typu obowiazkow - ale czy na przyklad nasza domowa kuchnia nie
cierpiala na tym - potrawy przyzadzane na szybko, w pospiechu,
niedopieczone, przesolone itd, nie mielismy do tego serca a na sam dzwiek
brzekajacych garow robilo sie zimno (albo goraco). Moze dzieki temu, ze
czasem w tygodniu jestesmy dzieki gotowym produktom odciazeni i w naprawde
wolnej chwili doprowadzamy nasza kuchnie do rangi sztuki - dzieki czemu
jekze zyskujemy w oczach (i podniebienach) domownikow.

Czasem tez (i tu badz sprawiedliwy) dzieki tak zwanym "wynalazkom" nasze
kuchenne zycie staje sie prostrze i przyjemniejsze - przypomnij siebie tylko
ile razy czytales w terj grupie : "wisienki drylowane mozna kupic".. "gotowy
sos do kupienia.."

Monia :()

1. Data: 2000-01-06 12:12:37

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
>ile razy czytales w terj grupie : "wisienki drylowane mozna kupic"..

No cóż, mam nadzieję, że nie podważalem na grupie mojego atorytetu ;)
stwierdzeniem, że gotowy sos można kupić, jeśli tak było to oczywiście
odcinam się - nigdy bym wam tego nie polecił - no chyba, że ktoś musi bardzo
szybko coś zrobić - tyle, że wtedy nie jest to dobre, a szybkie ;))))

No i nie bądź taka smutna

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-06 12:21:50

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety czesciowo przynajmniej musze zgodzic sie z Ula... jak wiadomo
(nie
> ma co owijac w bawelne) wiekszosc z nas ciezko pracuje, czesto do poznych

Czesciowo przynajmniej musze sie zgodzic, choc nie do konca. Zwykle bowiem
wole zrobic cos szybkiego i prostego niz kupowac gotowce. Inna rzecz, ze
obiektywnie trzeba przyznac,ze wybor gotowcow jest teraz naprawde duzy i
cala sztuka tylko w znalezieniu dobrego (bo sie takie naprawde zdazaja) a
nie kupieniu swinstwa, ktorych jest niestety wiekszosc.

> [...]
tylko
> ile razy czytales w terj grupie : "wisienki drylowane mozna kupic"..

wisienki owszem, ale gotowy sos? NIGDY!!! :))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-06 12:42:49

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia napisał(a) w wiadomości: <8522k3$63m$1@news.ipartners.pl>...
>Powiem tyle - jestescie kochani ale tez szalenie upierdliwi.. - mowil Wam
>ktos???

Bycie upierdliwym jest wpisane w moją filozofię życia :))))

1. Data: 2000-01-06 12:48:08

Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem tyle - jestescie kochani ale tez szalenie upierdliwi.. - mowil Wam to
ktos???

To oczywiscie z sympatii..... Obawiam sie, ze czasy sie troche zmieniaja, a
ja choc wychowana na kuchni tradycyjnej - jestem baaardzo mloda jeszcze i
szybko przyzwyczajam sie do udogodnien (niestety), szczegolnie jesli uda mi
sie na jakies dobre trafic - a sam Przemek laskawie zauwazyl, ze mozna ...

No to buzka...
monia

1. Data: 2000-01-06 12:58:22

Od: "Monia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wspaniale - lubie takich ludzi (sama do nich naleze)

mm

1. Data: 2000-01-07 14:13:22

Od: "Michał B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a) w wiadomości: <8522u5$l4g$1@flis.man.torun.pl>...
>Monia napisał(a) w wiadomości: <8522k3$63m$1@news.ipartners.pl>...
>

>Bycie upierdliwym jest wpisane w moją filozofię życia :))))

Aaaa - To wiele wyjasnia.
Na marginesie: dlaczego szybko nie moze znaczyc smacznie?

Michal B...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-07 14:57:07

Temat: Odp: Refleksja...............
Od: "blondynka" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram z calego serca!
Tez jestem wychowana na tradycyjnej kuchni domowej, ale jak sobie przypomne
ile moja mama robila ambarasu i ile bylo narzekania na wieczorne gotowanie
po pracy, to daje slowo, wolalabym zjesc jakies swinstwo, niz tego sluchac.
Uwielbiam gotowac, ale zdecydowanie wtedy, gdy rzeczywiscie mam na to czas i
ochote, a nie gdy musze, bo glodny maz grozi awantura... Poza tym pewne
"swinstwa" strasznie mi smakuja i nie jestem w stanie sie ich wyrzec:(((

> [...]
mi
> sie na jakies dobre trafic - a sam Przemek laskawie zauwazyl, ze mozna ...

I ode mnie buzka:)

Magda

> No to buzka...
> monia