Data: 2001-06-15 07:56:29
Temat: Odp: Reklamy
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
> Do postu Oliwii dorzuce jeszcze dwa mechanizm mianowicie gdy mamy
> "róznorodne" audytorium podnosi to obraz produktu w naszych oczach bo oto
> dziesięc różnych pań nieznających siebie mówi dobrze o proszku to znaczy
ze
> jest dobry. Drugi to jestem gospodynia podobnie jak ta na rogu, mam taki
sam
> problem jak ona, gdy prala w tym proszku jej pomoglo czemu mi nie mialoby
> pomoc. Kupie go i sprobuje.
a ja do roberta dodam jeszcze jeden .. tzw "ekspert" ... to zazwyczaj osoba
z autorytetem (raczej formalnym) .. lekarz ... (sluchawki, kitel), takze z
badan wynika ze osoby w okularach sa postrzegane za bardziej profesjonalne
itd ... czy mundury (policyjny) ... takie osoby wzbudzaja zaufanie ... moga
dawac bezpieczenstwo ... i tu wlasciwie dochodzimy do sedna tj. potrzeb
..... rozne produkty musza zaspokajac rozne potrzeby i do pewnych potrzeb
odwoluja sie reklamy ..... w reklamach np. Danonkow czy jogurtow sa cale
rodziny .... co uwydatnia potrzebe bezpieczenstwa , afiliacji
(przynaleznosci) milosci ..... i mozna o tym dluugo rozprawiac ;-)
|