Reumatologia a cierpliwość - problem mój.

1. Data: 2000-01-27 11:54:44

Temat: Reumatologia a cierpliwość - problem mój.
Od: "ania" <a...@a...amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze 21 lat i duży problem.

Od 2 lat mam bóle kolan (głównie przy obciążeniu), raz w miesiącu na kilka
(naście) dni do tego stopnia nasilające się, że uniemożliwiają np.
chodzenie (w- i z-) po schodach. Kolana raczej bez obrzęków. Nie udało się
leczyć fizykoterapią, farmakologicznie, homeopatycznie, ani w żaden inny
sposób (diprophos, zell-T, piroxicam, voltaren).
USG kolan bez zmian, RTG dłoni i stóp bez zmian. RTG kolan ujawniło
przesuniętą rzepkę w lewym kolanie, niewielkie, bliżej nieokreślone zmiany
w kościach piszczelowych obu nóg.
Ruchomość we wszystkich stawach jest pełna.
Ostatnio echo serca ujawniło "falę zwrotną do prawego przedsionka +/++",
czego wcześniej nie było. Krew: Morfologia bz, proteinogram - w normie,
odczyn latexowy teraz jest ujemny (w marcu '99 był dodatni), RF < 20.
Niedawno pojawiły się niewielkie zmiany skórne na stopach.
Trochę faktów z historii: w 11 r.ż. podejrzenie gorączki reumatycznej,
zakażenie paciorkowcowe (ASO 1000), od tamtej pory pod opieką reumatologa,
mało prawdopodobne że jest w związku z bieżącymi kłopotami.

Lekarz, który mnie leczy ma dużą zagadkę i szczerze mówiąc trochę mnie
unika. Standardowe wyjaśnienie: choroba na podłożu autoimmunologicznym i co
lepsze: trzeba czekać na dalsze objawy...
Więc czekam zniecierpliwiona na dalsze objawy, ale może jest ktoś na
grupie, kto ma lepszy pomysł, co z tym wszystkim zrobić??? (O odpowiedź
proszę na grupę i na priva.)

2. Data: 2000-01-28 01:21:41

Temat: Re: Reumatologia a cierpliwość - problem mój.
Od: s...@a...com (Syl33Silk) szukaj wiadomości tego autora

witaj.. jedyne co moge ci poradzic to to abys zasugerowala zrobienie ci testu
pod katem SLE czyli tocznia rumieniowatego.Mnie zdiagnozowano 2lata temu
chociaz na bole stawow skarzylam sie bardzo dlugo .Jednak lekarze to
lekcewazyli uznajac chyba ze dobrze wygl;adam i jestem hipohondryczka......
efekt jest taki ze po kolejnym seansie na solarium wyladawalam w szpitalu .nie
bede sie tutaj wymadzrzala ale radze ci pospiesznie zrobic wszystkie badania
pod tym katem bo to jest bardzo podstepna i wredna choroba atakuje nie tylko
stawy ale i serce.. Wiec miej to na uwadze pozdrawiam serdecznie!!!!STELLAWi?c
czekam zniecierpliwiona na dalsze objawy, ale mo?e jest ktoœ na
grupie, kto ma lepszy pomys?, co z tym wszystkim zrobiae??? (O odpowiedŸ
prosz? na grup? i na priva.)

3. Data: 2000-01-28 23:36:16

Temat: Odp: Reumatologia a cierpliwo?ć - problem mój.
Od: "Arek K." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję- zmienić Reumatologa, koniecznie-znaleźć dobrego Kardiologa, a
przede wszystkim- lekarza koordynującego całość. Wg mnie- cierpisz na
przewlekłą postać choroby reumatycznej i trzeba się Tobą konkretnie zająć!
POzdrawiam- Arek.K.

4. Data: 2000-02-01 08:30:45

Od: a...@a...com (AnikaV1) szukaj wiadomości tego autora

Lekarz, który mnie leczy ma du?? zagadk? i szczerze mówi?c troch? mnie
unika. Standardowe wyjaœnienie: choroba na pod?o?u autoimmunologicznym i co
lepsze: trzeba czekaae na dalsze objawy...
Wi?c czekam zniecierpliwiona na dalsze objawy, ale mo?e jest ktoœ na
grupie, kto ma lepszy pomys?, co z tym wszystkim zrobiae??? (O odpowiedŸ
prosz? na grup? i na priva.)

zdecydowanie zmien lekarza ktory kaze ci CZEKAC
/na CO??? . Nie musisz na nic czekac zrob sobie testy - badania DNA koniecznie
!
Objawy jakie zaobserwowalas moga wskazywac na grozna chorobe o nazwie
:systemic lupus erythrematosis
Idz do dobrego reumatologa i obserwuj:
symptomy tej choroby to oprocz opisanych przez ciebie-----------------------
podwyzszona temp.
wypadanie wlosow
ogolne rozdraznienie, depresja
spadek wagi ciala
bole reumatyczne,
bole w miesniach,
bol w karku t.zw krecz
meczenie sie
ogolne oslabienie
zrob sobie takze analize krwi i moczu
a przedewszystkim idz do dobrego specjalisty reumatologa.

Pozdrawiam cie serdecznie imam nadzieje ze nie dopadl cie lupus.

Anika:))

5. Data: 2000-02-01 08:40:16

Temat: Re: Odp: Reumatologia a cierpliwo?ć - problem mój.
Od: a...@a...com (AnikaV1) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Odp: Reumatologia a cierpliwo?ae - problem mój.
From: "Arek K." <a...@k...net.pl>
Date: Fri, Jan 28, 2000 18:36 EST

Proponuj?- zmieniae Reumatologa, koniecznie-znale 1/4 ae dobrego Kardiologa, a
przede wszystkim- lekarza koordynuj?cego ca?o?ae. Wg mnie- cierpisz na
przewlek?? postaae choroby reumatycznej i trzeba si? Tob? konkretnie zaj?ae!
POzdrawiam- Arek.K.

Tej dziewczynie jest potrzebny DOBRY REUMATOLOG i nie potrzeba tu zadnego
koordynatora /co to wogole jest za *twor*?/
Lupus czyli Rumien wystepuje znacznie czesciej niz polscy lekarze
przypuszczaja.
To blad, ze nie wykonuje sie odrazu specjalistycznych badan przy
najdrobniejszym podejrzeniu. Wczesne wykrycie i leczenie tej choroby gwarantuje
panowanie nad nia, zaniedbanie jest bardzo grozne i moze spowodowac ze choroba
rozprzestrzeni sie szybko na WSZYSTKIE organa.

Anika

Alergia i metoda terapii biorezonansowej
Re: Wspolczesna homeopatia to taka sama chemia jak inne leki.
Leczenie Nowotworow - Pytanie
Re: Wspolczesna homeopatia to taka sama chemia jak inne leki.
Re: Bürger i chlopak 32 lata (dlugie)