Re: Reumatologia a cierpliwość - problem mój.

From: s...@a...com (Syl33Silk)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Reumatologia a cierpliwość - problem mój.
Date: 28 Jan 2000 01:21:41 GMT

witaj.. jedyne co moge ci poradzic to to abys zasugerowala zrobienie ci testu
pod katem SLE czyli tocznia rumieniowatego.Mnie zdiagnozowano 2lata temu
chociaz na bole stawow skarzylam sie bardzo dlugo .Jednak lekarze to
lekcewazyli uznajac chyba ze dobrze wygl;adam i jestem hipohondryczka......
efekt jest taki ze po kolejnym seansie na solarium wyladawalam w szpitalu .nie
bede sie tutaj wymadzrzala ale radze ci pospiesznie zrobic wszystkie badania
pod tym katem bo to jest bardzo podstepna i wredna choroba atakuje nie tylko
stawy ale i serce.. Wiec miej to na uwadze pozdrawiam serdecznie!!!!STELLAWi?c
czekam zniecierpliwiona na dalsze objawy, ale mo?e jest ktoœ na
grupie, kto ma lepszy pomys?, co z tym wszystkim zrobiae??? (O odpowiedŸ
prosz? na grup? i na priva.)