Re: Reumatologia a cierpliwość - problem mój.

Data: 2000-02-01 08:30:45
Temat: Re: Reumatologia a cierpliwość - problem mój.
Od: a...@a...com (AnikaV1)

Lekarz, który mnie leczy ma du?? zagadk? i szczerze mówi?c troch? mnie
unika. Standardowe wyjaœnienie: choroba na pod?o?u autoimmunologicznym i co
lepsze: trzeba czekaae na dalsze objawy...
Wi?c czekam zniecierpliwiona na dalsze objawy, ale mo?e jest ktoœ na
grupie, kto ma lepszy pomys?, co z tym wszystkim zrobiae??? (O odpowiedŸ
prosz? na grup? i na priva.)

zdecydowanie zmien lekarza ktory kaze ci CZEKAC
/na CO??? . Nie musisz na nic czekac zrob sobie testy - badania DNA koniecznie
!
Objawy jakie zaobserwowalas moga wskazywac na grozna chorobe o nazwie
:systemic lupus erythrematosis
Idz do dobrego reumatologa i obserwuj:
symptomy tej choroby to oprocz opisanych przez ciebie-----------------------
podwyzszona temp.
wypadanie wlosow
ogolne rozdraznienie, depresja
spadek wagi ciala
bole reumatyczne,
bole w miesniach,
bol w karku t.zw krecz
meczenie sie
ogolne oslabienie
zrob sobie takze analize krwi i moczu
a przedewszystkim idz do dobrego specjalisty reumatologa.

Pozdrawiam cie serdecznie imam nadzieje ze nie dopadl cie lupus.

Anika:))