Ser zamiast sosu

1. Data: 2000-09-13 20:30:01

Temat: Ser zamiast sosu
Od: a...@p...wp.pl (Anna, Bartosz Balcer) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kucharka jestem raczej kiepska, a gotowaniem zajmuje sie od okolo roku,
kiedy to zamieszkalam z moim mezem. Mam problem, kiedykolwiek usuluje
zrobic sos ze smietana wedlug przepisu ze smietany robi mi sie ser. Jak
tego uniknac, dodac maki czy co?

Pozdrawiam,
Anka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-14 04:48:48

Temat: Re: Ser zamiast sosu
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna, Bartosz Balcer napisał(a) w wiadomości:
<4...@p...com>...
> [...]
>kiedy to zamieszkalam z moim mezem. Mam problem, kiedykolwiek usuluje
>zrobic sos ze smietana wedlug przepisu ze smietany robi mi sie ser. Jak

Jak najbardziej dodac maki :-)
dobrze jes tez najpierw do tej smietany wlac troche goracego sosu -
zamieszac a potem to
wszystko chlup do garnka.

Mozna tez uzyc serka topionego zamiast smietany....ale to juz zuupelnie inna
historia :-))))

Zycze sukcesów

Marek

1. Data: 2000-09-14 06:30:43

Temat: Odp: Ser zamiast sosu
Od: "Joanna" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci smietane ukwaszona (dokladnie taka nazwa, rozowy kartonik z
Lowicza), gwarantuje, ze nigdy sie nie zwarzy, a poza tym jest autentycznie
niezastapiona, gesta i nie trzeba dodawac do niej nic wiecej, ani mieszac
wczesniej z odrobina sosu.
Od kiedy jej uzylam, nie ma dla mnie innej smietany. Kupilam ostatnio z
innej firmy tez ponoc ukwaszona, zwarzyla sie zaraz po nalaniu do zupy.

pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2000-09-14 13:42:16

Od: a...@p...wp.pl (Anna, Bartosz Balcer) szukaj wiadomości tego autora

At 06:48 00-09-14, you wrote:

>Anna, Bartosz Balcer napisał(a) w wiadomości:
><4...@p...com>...
>Jak najbardziej dodac maki :-)

Ale ile?

>dobrze jes tez najpierw do tej smietany wlac troche goracego sosu -
>zamieszac a potem to
>wszystko chlup do garnka.

:-). Dzieki.

>Mozna tez uzyc serka topionego zamiast smietany....ale to juz zuupelnie inna
>historia :-))))

Predzej uzylabym mleka ;-)

Anka

1. Data: 2000-09-15 04:23:25

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna, Bartosz Balcer napisał(a) w wiadomości:
<4...@p...wp.pl>...
At 06:48 00-09-14, you wrote:

>Anna, Bartosz Balcer napisał(a) w wiadomości:
><4...@p...com>...

>Ale ile?

Na kubek smietany to bedzie z lyzka stolowa :-)))

>Predzej uzylabym mleka ;-)

Spokojnie mozesz uzywac mleka - wychodzi bardziej dietetycznie :-)))))

Marek

1. Data: 2000-09-18 21:31:30

Od: a...@p...wp.pl (Anna, Bartosz Balcer) szukaj wiadomości tego autora

At 06:23 00-09-15, you wrote:

>Na kubek smietany to bedzie z lyzka stolowa :-)))

Acha, to ja juz teraz wiem :-)

>inna

>Spokojnie mozesz uzywac mleka - wychodzi bardziej dietetycznie :-)))))

I o to chodzi :-)

Anka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

Zielona h...
?: SAMBAL OELEK - b. ostra przyprawa (glownie do miesa)
zielona herbata
Zupa meksykańska?
Komputerowe książki kucharskie