Odp: Spadaj Sw. Mikolaju!

Data: 2003-12-12 07:25:52
Temat: Odp: Spadaj Sw. Mikolaju!
Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl>

Użytkownik Pyzol <n...@s...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brak8u$1d5k5$2@ID-
> pijaczek spod budki z piwem w Picimiu Dolnym, badz niejaki Uojciec R.
Upadly
> Marszalek L.. czy Piekny Romus z LRP. Ze o Olu, co to "walczyl z
> komunizmem" ( wczoraj na BBC slyszalam

Dżizys, nie upraszczaj tak!!
Przeciez wiadomo ze nie chodzi o faceta spod budki z piwem.

Swoją drogą, był ktoś z Was moze w Londynie?
Niejednokrotnie w mniej bogatych dzielnicach mozna spotkać tzw. 'polskie
sklepy', czesto z kolegą zajezdzalismy tam, by po grze w tenisa zjejsc na
sniadanie prawdziwą polską galaretke z golonki :)
Te sklepy w wiekszosci wygladaja jak te polskie zprzed dwudziestu lat!!
Po prostu osoby, które je prowadzą wydaje mi sie własnie 20 lat temu
wyjechały z Polski otworzyły swoj własny biznes, podobny do tego w kraju i
co??
Czas sie zatrzymał, absolutnie zadnego postepu.
Jezeli chcecie zobaczyc sklepy z czasów polskiego komunizmu zapraszam na
Hammersmith :)

Wiec Pyzol, moze Twoje wyobrazenie o Polsce - jezeli sie sprowadza tylko do
faceta spod budki z piwem, czy kolejnego skorumpowanego polityka tez jest w
duzej mierze ograniczone?

Smerf