Wok z Mango

1. Data: 2002-01-10 11:17:27

Temat: Wok z Mango
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam reklamę woka z Mango (telezakupy). Pokazywali co można w nim
robić, dorzucają pokrywę, bambusową drapaczkę do czyszczenie,
specjalistyczną łyżkę i sitko, pałeczki i książkę z przepisami :) Do tego
jest jeszcze pierścień paleniskowy, bo wok ma okrągłe dno i ciężko byłoby go
postawić na kuchence. Wok jest żeliwny i wygląda na bardzo przyzwoity...
Mówili, że można go oddać, jeśli się nie spodoba...Jak myślicie zaryzykować?

Anka - niepewna

1. Data: 2002-01-10 12:23:13

Temat: Re: Wok z Mango
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Mówili, że można go oddać, jeśli się nie spodoba...Jak myślicie zaryzykować?

Najpierw bym Ci raczej radzila znalezc kogos kto to ma..na razie
telezakupy byly tu zjechane, ze ho-ho...zreszta - chyba lepiej
pomacac to cos co sie chce kupic...pisze to ja, ktora notorycznie
kupuje materialy przez Internet...;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-10 14:02:35

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Firme Mango zdecydowanie odradzam. Zdecydowanie. Oszukuja.

Margola

1. Data: 2002-01-10 14:23:16

Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

widziałam woki na promocji w Duce w Galerii Mokotów, po przecenie ok. 40 zł.
Też są pałeczki, łopatki i przepisy.

Pozdrawiam,

Magda S

1. Data: 2002-01-10 14:49:10

Od: "Monika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Magda S" <b...@p...onet.pl> wrote in message
: Witam,
:
[...]

Ja kupiłam w Duce woka za 150. Przeceniony z 200. Czyzby jeszcze bardziej
przecenili? Wok jest żeliwny z pokrywą pałeczkami, książeczką z przepisami.
Bardzo ładnie się w nim "chińszczy";)
pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-01-10 17:18:07

Od: "MAc" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadnego Mango.
Kiedys sasiadka kupila "mikser" - to po prostu zarty.
Zastanawiam sie na jakiej zasadzie takie oszustwo moze funkcjonowac w
telewizji publicznej.

Nie kupuj tam nic, bo to wyrzucone pieniadze

MAc

1. Data: 2002-01-10 19:21:06

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kiedyś tutaj napisałem, że wszystkie te srelezakupy są dla ludzi
inteligentnych... inaczej!

*p*

1. Data: 2002-01-11 01:08:37

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam tego woka ,ale z 10lat temu-jest rewelacyjny,prawie codziennie na
nim cos robie
Zanim sie zdecydujesz porownaj ceny z tymi w chinskich sklepach,mysle ze to
jest to samo.
Co do pierscienia paleniskowego to ja sie bez niego obywam,mam kuchenke
gazowa,a on jest przydatny chyba do elektrycznych.

Pozdrawiam - dla niektorych- inteligentna inaczej:)

1. Data: 2002-01-11 01:28:14

Temat: Odp: Wok z Mango
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda S <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1k83u$rj9$...@n...onet.pl...
> Witam,
>
> widziałam woki na promocji w Duce w Galerii Mokotów, po przecenie ok. 40
> [...]
Jej! Tylko 40 zł! Jutro pędzę obejrzeć te cacka...!

Anka - zdecywanię chcąca mieć wok(a)

1. Data: 2002-01-11 02:32:07

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bozena <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ldqq$3s1$...@n...tpi.pl...
> [...]
> gazowa,a on jest przydatny chyba do elektrycznych.
>
> Pozdrawiam - dla niektorych- inteligentna inaczej:)

Zasiałaś we mnie ziarno niepewności... Na razie oglądałam woki w Galerii
Centrum, ale kosztują koszmarne pieniądze, do Duki nie wchodzę z tego samego
powodu :( a pozostałe były byle jakie (Ikea, Fackelman). Muszę to jeszcze
przetrawić, tylko najpierw wybiorę się do Duki.

Anka - zaplątana

obiad
Re: hot naked celebrity news !!
Woki, frytkownice i inne...