Odp: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??

From: "Agness" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Odp: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??
Date: Wed, 8 Dec 2004 10:52:58 +0100

> Jak do mieszkania to wyłącznie z zamkniętą, chyba że chcesz sobie
> wychładzać pomieszczenie z kotłem ( piece to zduni stawiają :) ), albo
> nie masz możliwości technicznych zaadoptowania komina.

Dzieki ;-) To wiem przynajmniej że z zamkniętą komorą, przyglądałam się
junkersowi - ponoć na nasz "czysty' gaz najlepszy... Euroline czy eurostar,
cos takiego chyba... Aktualnie w łazience mam junkersa do podgrzewania wody
i on ma osobny komin więc może da sie w to miejsce zamontowac nowy...oby...

> Jaki kocioł by nie był, będzie zbyt mocny, trzeba będzie aby serwisant
> uruchamiający kocioł ustawił moc na minimum, a być może zakryzował
> dopływ gazu. Co do rachunków, jezeli zrezygnowałaś z miejskiego CO, to
> będziesz mile zaskoczona :) chyba że nie będziesz szanować ciepła, np.
> ustawiając tempoeratury dzienne na +25 stopni.

hmmm... miejskiego nie ma....mam piece ;-( i założone konwektory (takie
montowane na stałe do prądu) tymczasowo - bo od kurzu z pieca etc. to mnie
krew zalewa... więc w końcu zakładam gazowe - w końcu - bo dwa lata
czekałam aby wykupic mieszkanie żeby wiedzieć że w swoim montuje.... a
konwektory......cóz na razie zawału nie dostałam chociaz było blisko...-
najwyższy rach. miałam 498 zł w tamtym roku (ogrzewanie 1 pokoju non
stop(przybył nam synuś ;-) wtedy) + łazienka dorywczo), w tym roku na
razie 378zł za ten sam okres przy wymienionych oknach na plastiki,
ogrzewanie dodatkowo drugiego pokoju dorywczo (goście, dzieciak się bawi tam
czasem ;-) czyli oszczedność widoczna....

Oczywiście normalne rachunki ok. 120zł - wiadomo komp, czajnik. No kuchenkę
mam na gaz ;-) POLECAM !!! Ostatnio kupiliśmy ardo gazowo-gazową - ma
zajeb....grill gazowy w piekarniku od góry - coś jak w tych samochodach co
kurczaki z rożna sprzedają - rożno tez jest ale z racji tego grila rozna nie
używamy bo żeberka, karkówka czy kurczak w kawałkach z takiego opiekania
gazem - REWELACJA!!! Dodam Że ciasto piecze się także super w tej kuchence
(- ale oczywiście wtedy grill gazowy nie działa) utrzymuje stałą
temperaturę, nie to co w starych kuchenkach. Takze polecam.