Re: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??

Data: 2004-12-08 09:31:00
Temat: Re: c.o. gazowe - jaki piec dla 65mkw??
Od: PeJot <P...@o...pl>

Agness napisał(a):

> noi oczywiście jaki piec??? Z zamkniętą
> komorą spalania czy otwartą?

Jak do mieszkania to wyłącznie z zamkniętą, chyba że chcesz sobie
wychładzać pomieszczenie z kotłem ( piece to zduni stawiają :) ), albo
nie masz możliwości technicznych zaadoptowania komina.

> Dodam że ogrzewane mieszkanie ma 65 m2 no i dwa pokoje - 25 i 16 mkw.
> Jaki może być koszt potem ogrzewania - wysokosc rachunków??

Jaki kocioł by nie był, będzie zbyt mocny, trzeba będzie aby serwisant
uruchamiający kocioł ustawił moc na minimum, a być może zakryzował
dopływ gazu. Co do rachunków, jezeli zrezygnowałaś z miejskiego CO, to
będziesz mile zaskoczona :) chyba że nie będziesz szanować ciepła, np.
ustawiając tempoeratury dzienne na +25 stopni.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach: