cebula faszerowana kaszanka

1. Data: 2003-08-14 10:55:09

Temat: cebula faszerowana kaszanka
Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tesc obdarowal mnie niewyobrazalna iloscia duzych cebul z dzialki.
Kombinuje, co by z nimi zrobic. Pomyslalam, ze dzis nafaszeruje te cebule
czyms. Padlo na kaszanke:) Mam zamiar sciac odpowiednio cebule, wyjac z nich
srodek, zostawiajac zewnetrzne 2-3 warstwy. Srodek posiekam dodam do
kaszanki. Podsmaze delikatnie, przyprawie i wypelnie tym cebule. No i dalej
mam problem. Czy lepiej te cebule wstawic do piekarnika i zapiec, czy
lepiej dusic w np.bulionie?
Czy cebula sie nei rozpadnie podczas obrobki cieplnej? Prosze o sugestie...

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-08-14 10:59:25

Temat: Re: cebula faszerowana kaszanka
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy cebula sie nei rozpadnie podczas obrobki cieplnej? Prosze o
sugestie...
Pieczenie to chyba lepszy pomysł, tylko ułóż je zeby przylegały do siebie.
Sławek

1. Data: 2003-08-14 11:46:47

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bhfpr4$h3a$1@news.onet.pl,
almadka <a...@W...poczta.onet.pl> a écrit:
> [...]
> wstawic do piekarnika i zapiec, czy lepiej dusic w np.bulionie?
> Czy cebula sie nei rozpadnie podczas obrobki cieplnej? Prosze o

Podoba mi sie twoj pomysl, ale nie mam dostepu do kaszanki, buu...
Wiec tylko dodam, ze mozesz rowniez do cebuli wydrazonej wbic jajko i
tak zapiekac.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-14 12:06:48

Temat: Odp: cebula faszerowana kaszanka
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
: Podoba mi sie twoj pomysl, ale nie mam dostepu do kaszanki, buu...
: Wiec tylko dodam, ze mozesz rowniez do cebuli wydrazonej wbic jajko i
: tak zapiekac.
:
: Ewcia
:
: --
: Niesz !
:
Mozna dodac do tego uduszone pieczarki, troszke sera
ania

Jedzenie w Krakowie
Dieta - ksiązka
ragout bolognese