chinszczyzna

1. Data: 2003-09-30 12:56:45

Temat: chinszczyzna
Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! Mam pytanko: zna ktos moze nieskomplikowany i szybki przepis na tzw
chinszczyzne :) chodzi mi o piers kurczaka w jakims slodko kwasnym
sosie.Pozdrawiam
Yenefer

1. Data: 2003-09-30 12:56:48

Temat: Odp: chinszczyzna
Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yenefer <y...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blbuil$e4g$...@n...onet.pl...
> witam! Mam pytanko: zna ktos moze nieskomplikowany i szybki przepis na >
tzw
> chinszczyzne :) chodzi mi o piers kurczaka w jakims slodko kwasnym
> sosie.

Najprosciej? To po najmniejszej linii oporu: filet z kury plus fix Knorra.
Wiem, ze "pod poziom" ale zadanie brzmialo: "najprosciej"

I wbrew pozorom calkiem niezle....

Pozdrowienia - Jasiek
Janusz Nedoma

1. Data: 2003-09-30 15:19:38

Temat: Re: chinszczyzna
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yenefer" <y...@w...pl> wrote in message
> witam! Mam pytanko: zna ktos moze nieskomplikowany i szybki przepis na tzw
> chinszczyzne :) chodzi mi o piers kurczaka w jakims slodko kwasnym
> sosie.Pozdrawiam
> Yenefer

Jak ma być proste i szybkie to najlepiej z gotowego sosu. Biegnij najlepiej
do sklepu i kup sosy gotowe "Blue Dragon". Np: Singapurskie Curry, do tego
trochę marchewki małą cukinię, kalafior. Możesz też dodać pieczarki i mleko
kokosowe, niesłodzone.

Potem marchewkę, pokrój w cienkie plasterki, kalafiora na drobne kwiatki i
podsmaż, cukinię w plasterki i też podsmaż, możesz dodać paprykę, aż będą
miękkie. Na innej patelni usmaż piersi z kurczaka, pokrojone w kostkę, i
dorzuć do warzyw. Na koniec dodaj pieczarki pokrojone i dodaj saszetkę sosu.
Trochę podduś i gotowe. Jeśli nie lubisz ostrego bardzo, to zawsze możesz
dodać małą puszeczkę mleka kokosowego. Podawać z ryżem. Jako szybkie danie
wypróbowałam już nie raz.

Magda

1. Data: 2003-09-30 17:42:17

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yenefer napisał:
> witam! Mam pytanko: zna ktos moze nieskomplikowany i szybki przepis na tzw
> chinszczyzne :) chodzi mi o piers kurczaka w jakims slodko kwasnym
> sosie.Pozdrawiam
> Yenefer

Potrzebujesz dla dwoch osob:
pol paczki mieszanki chinskiej mrozonej (warzywa)
podwojna piers z kurczaka
szklanka soku pomaranczowego
lyzeczka sosou sambal olelek
lyzeczka (kopiasta) maki ziemniaczanej
oliwa
Do rozgrzanego woka wrzucic warzywa i pokrojonego w paski cienkie
kurczaka. Podsmazyc. Szklanke sosu pomaranczowego rozrobic z maka
ziemniaczana i sosem sambal olelek. Zalac tym warzywa i chwilke poczekac
az zgestnieje. Podawac z ryzem.

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

1. Data: 2003-10-01 06:53:35

Od: "anton" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam w dupie gotowe sosy. Równie dobrze można przygotować coś szybkiego w
domku.
Pierś w plastry, podsmażyć. Dodać paprykę pokrojoną i smażyć całość przez
chwilę. Dodać śmietanę + curry. Podawać z ryżem. Extra klasa, brat cioteczny
Savallas`a

jak sie pasteryzuje..?
Przekąski
surówka z czerwonej kapusty, pytanie