Odp: degradacja DNA czy PRZELUDNIENIE

From: "Patryk" <p...@f...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: degradacja DNA czy PRZELUDNIENIE
Date: Mon, 24 Jan 2000 20:55:31 GMT

Sądze że jesteś w błędzie już teraz w Europie przyrost naturalny zmalal
prawie do zera. Natomiast kraje 3-go świata Chiny i Ameryka Pł. w niedługim
czasie osiągną pewien pozim zbliżony do państw zach. A jak każdy wie
dobrobyt jest najlepszym srodkiem antykoncepcyjnym.

Patryk
p...@f...com.pl
b...@k...net.pl
UIN 21750592
=====================
Użytkownik Michał Adamski <a...@l...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pdi.net...
> [...]
zjawisk
> jak głód, choroby populacyjne, wady genetyczne.
> Humanitaryzm medycyny rzeczywiście sprzyja ratowaniu chorych i wadliwych,
> charytatywne instytucje pomagają głodnym.
> Prędzej czy później będzie nas jednak kilkadziesiąt miliardów. Co się
wtedy
> stanie? W mojej chałupie mieszkać będzie wówczas nie pięć, lecz 40 osób -
jak
> ja to tałatajstwo pomieszczę?? A jeżeli każdy pobuduje sobie własny dom,
> moja kochana Łódź sięgać będzie pod Warszawę! A dokąd będzie sięgać
Warszawa?