Odp: dla zmotoryzowanych

Data: 2000-01-24 10:02:47
Temat: Odp: dla zmotoryzowanych
Od: "Dawid Konieczny" <p...@k...chip.pl>

Użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...
Od razu

> Kodeks drogowy mowi ze zakazane jest uzywanie sygnalow dziekowych w
> obrebie miasta. O prosze (qrna nie ma to jak komputery, wszystko jest
> pod reka) :
>
> Art. 29.
>
> 2.Zabrania się:
> 1.nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego,
> 2.używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba
że
> jest to konieczne w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem,

Ależ to jest niebezpieczeństwo. Jak nie zatankujesz, to samochód może Ci
stanąć np na środku skrzyżowania i co wtedy? A tak, to tym sygnałem
dźwiękowym zapobieżesz takiemu incydentowi ;-)))

A tak poważniej - również uważam, że powinni zainstalować jakiś przycisk
informujący im o tym, że potrzebna jest pomoc.

Ale tak konkretniej, to do dyskusji dołączam się po to, by napisać, że
taką samą pomoc (też niestety tylko na klakson) oferują (od ponad roku)
niektóre stacje StatOil w Warszawie i w Poznaniu.

Pozdrawiam!

Dawid

--
~ Długo trzeba siedzieć z otwartymi ustami ~~~~ /,\/ , / / / / /,\ ~~