Odp: gwalt

Data: 2000-05-23 18:11:59
Temat: Odp: gwalt
Od: "layman" <k...@k...net.pl>

> Nie można liczyć na to,że inny chłopak zmieni nagle jaj uraz.
Nie nagle , ale taki uraz żadnym sposobem ( tak mi się wydaje ) nie zniknie
tak nagle , a odpowiedni facet mógłby w takim przypadku dużo pomóc .
> Czas leczy rany, i nie jest to frazes. Z pewnością.
Czas leczy rany tylko wówczas kiedy dana osoba w jakis sposób współpracuje z
tym czasem i wydaje mi się że nie koniecznie przy pomcy psychologa chociaz
pod jego czujnym okiem byłoby najlepiej .
Kinga