Odp: jak chodowac cytryne?

Data: 2000-03-03 12:32:31
Temat: Odp: jak chodowac cytryne?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl>

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:009401bf85ca$d5526ca0$e...@p...com.pl.
..
> Witam
> co znaczy zle odzywiana? - za malo czy za duzo? - mam wlasnie ten sam
> problem - blade liscie (przez tegoroczna zime). Nie mam pojecia co sie
> dzieje, zdarzylo sie to po raz pierwszy (cytryna ma juz kilka lat), a
> wydawalo mi sie, ze kochamy sie nawzajem i znamy swoje potrzeby (czyzby to
> kobiece nastroje)
Tzw. chloroza - cytryna jest na nią bardzo wrażliwa. Co robić? Przesadzić do
świeżej ziemi i dostarczać nawozów zawierających żelazo (np. PANTON do
surfinii co jakiś czas). Doraźnie - opryski chelatem żelaza. Blade liście
mogą być też spowodowane występowaniem przędziorków wysysających liście.

Pozdrawiam, Basia.