Odp: konkubinat raz jeszcze

From: "didziak" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: konkubinat raz jeszcze
Date: Fri, 22 Feb 2002 02:42:58 +0100

Użytkownik Tadeusz Zachara <T...@i...waw.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

| Doświadczenie uczy, że nie było jeszcze takiego szaleństwa, którego
ludzkość
| nie spróbowałaby wprowadzić w życie, gdy pojawiły się ku temu
możliwości...
| "Będziecie jako bogowie" ciągnie się za nami od prehistorii.
| A gdy ktoś ostrzega przed skutkami, jest wyśmiewany jako "wróg
postępu"...

Wlasnie dlatego zaczynam sie bac bomby metanowej - wielkiej szklanej
kuli, do ktorej kazdy Chinczyk bedzie mial obowiazek pierdnac, a potem
sie ta wlasnie kule zrzuci na strategicznie najwazniejszy punkt
naszego globu (wrogi Chinom, oczywiscie), powodujac kleske
biologiczna.

Mend-gigantow tez sie boje - mam swoje wlasne i wiem, jakie toto
straszne :->

I dzdzownic z Czernobyla tez sieboje, bo wiem, ze toto w ziemi
ewoluuje i kiedys wyjdzie na swiatlo dzienne.

I ogladalem jeszcze "Planete Malp"... Brrrr...

Masz racje, popieram,
didziak ;-)