Re: konkubinat raz jeszcze

Data: 2002-02-20 17:52:59
Temat: Re: konkubinat raz jeszcze
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

Użytkownik "ania" <p...@f...onet.pl> napisał

> Akurat tutaj nie masz najmniejszego pojecia, jakie brednie piszesz,

Aleś się zaperzyła ;-)))))) więc chyba nie takie znowu brednie ;-/
Swoją drogą licz się trochę ze słowami bo ostatnio dałaś popis
_wielkich_bredni_ w swoich postach a wszyscy byli dla ciebie mili.

> Metodysta, o czym chyba nie wiesz, jest chrześcijaninem

OK złapałaś mnie - nie wiem. Nie interesuję się religią. I mam awersję na
dewotki ;-/

> Oboje wierzymy dokładnie w to samo. Różnią sie
> tylko niektore drobiazgi - spowiedź, sakramenty, znak krzyża, post itd.

Ale jednak obrządki się różnią, prawda ?
I Twój kościół jest mniej tolerancyjny niż męża.

Więc może _wybrać_ ? niech będzie, że nie wiarę ale obrządek.
Jakoś trudno mi uwierzyć, że będziesz taaaka tolerancyjna jak córka odrzuci
(niektóre) zasady z Twojego kościoła.

> natomiast nie wiem, jak zareagowalibysmy i ja i mąż, gdyby przestała
chodzic
> w ogóle. Z tym trudno byłoby sie nam pogodzić.

No więc tego Ci życzę !
Z wielką złośliwością ;-)

... więcej pokory, Kochana ......

> Jak chcesz ze mną dyskutować na ten temat, to zorientuj sie lepiej w
> obrządkach kościoła Metodystow w Wielkiej Brytanii

Powiedziała ta zorientowana w polskim prawie na podstawie seriali .... hi!
hi! :-)))
Śmiech na sali !!!

Pozdrówka
MOLNARka