miesko w galarecie

1. Data: 2003-04-09 17:16:09

Temat: miesko w galarecie
Od: "Iwona" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Szukam przepisu na takie danie, ktore jadlam na iprezce. polmisek z miesem
plus rozne warzywka i owoce (brokuly,ananas, marchewka, ogorek, winogrona) i
jajka. To wszystko w galaretce. Jak sie taka przyrzadza, jakie proporcje. A
moze ma ktos ciekawy przepis.
wiem, ze to infantylne pytanie, ale moze ktos odpowie.
W razie czego dziekuje :)
iwona

1. Data: 2003-04-10 12:07:00

Temat: Re: miesko w galarecie
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plus rozne warzywka i owoce (brokuly,ananas, marchewka, ogorek, winogrona)

taka galaretka to chyba auszpik, ale nie mam pod reka przepisu. Moze zajrzyj
do archiwum?

Margola

1. Data: 2003-04-13 10:29:05

Od: "asik" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W razie czego dziekuje :)
> iwona
> Ja osobiście nie lubię wymyślnych przepisów,a w galarecie robię piersi z
kurczaka z groszkiem imarchewką.
Galeretkęroboę według proporcji na opakowaniu żelatyny.

1. Data: 2003-04-13 15:46:13

Temat: Odp: miesko w galarecie
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze ma ktos ciekawy przepis.
> wiem, ze to infantylne pytanie, ale moze ktos odpowie.

Hej! Witam

Jest to w zasadzie bardzo proste danie do przygotowania.Ja wiele razy
robilem takowe danie z : ozorki wolowe w galarecie,szczupak w galarecie
.schab w galarecie, pstrag w galarecie.(dopuki mnie z kuchni nie wygoniono)
Sposob przygotowania? to zalezy z czego.Wspominasz ,ze z mieskiem .Ja
rozumie ....domyslam sie ,ze chodzi Ci o wieprzowine .Wiec najlepszy jest
schab.Wiec gotujesz rosolek.Kawalek schaby ,wloszczyzna(
marchewka.pietruszka.seler.por) oczywiscie posolic-ja uzywam warzywka.W
miedzyczasie mozesz przygotowac sobie inne dodatki.Ugotowac na twardo jajka
,obrac je o pokroic wg uznania.Kiedy rosolek sie zagotuje.wyjac wloszczycne
i mesko.Miesko pokroic na plajstry(wg.uznania) ulozyc na polmisku.dodac to
co chcesz .Czyli pokrojone jajko,wyjete z rosolu marchweki,pietruszkie
mozesz dodac swiezego ogorka ,pomidorka ale te ostatnie obierz z
skurki,mozesz jak chcesz winogrona i inne owoce czy "ugotowane" warzywa.Do
odcedzonego rosolku dozuc zelatyne spozywcza wg przepisu na
opakowanie -chodzi mi o proporcje i zalej przygotowany polmisek tak zeby
wszystkie czesi mieska i dekoracji byly pod....woda czyli zalewa i
czekaj.Zelatyna zrobi swoje po .....gdzies jak sadze 3 godzinach.
Inaczek troche maja sie sprawy z ozorkami i ryba ,ale to juz inny temat.

Zycze smacznego
Stanislaw z Gdanska

Re: Odp: Reniferzyna
Bufet szwedzki