Odp: obowiązek szpitala

From: "doctore" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: obowiązek szpitala
Date: Fri, 16 Mar 2001 07:26:00 +0100
Sender: [mdchris friko6.onet.pl]@pg63.warszawa.sdi.tpnet.pl

Sprawa wyglada tak (tak powiedzial mi ginekolog pracujacy w bardzo dobrej
klinice ginekologicznej bo ja sie na tym nie bardzo wynzaje) Jezeli dziecko
urodzi sie z Rh- czyli takim jak matka to sie nie podaje immonoglobuliny .
Natomiast jezeli sie urodzi z Rh+ to podaje sie immunoglobuline w ciagu 24
godzin .Najlepiej tuz po porodzie. I uwazam ze nie powinnienes kupowac tylko
szpital ma to zapewnic.

Pozdrowionka
Doctore.

Użytkownik Maciek Gancarz <m...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup