panierka

1. Data: 2001-02-27 11:34:50

Temat: panierka
Od: "przemek cybulski" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko
co zrobić, żeby nie odklejała się panierka podczas smażenia?

1. Data: 2001-02-27 12:29:59

Temat: RE: panierka
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Ewa

> Jak mi sie zdaje, to zalezy to od patelni i cierpliwosci
> (nie mozna za
> szybko przewracac na druga strone)
> i byc moze temperatury oleju (czy co tam lejesz)
> Jak ktos wie lepiej to niech sprostuje.
>
> Ewa

Z tego, co wiem, to można najpierw obtoczyć w mące, a później
w jaju i w panierce. I jeszcze docisnąć.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-27 12:36:33

Temat: Odp: panierka
Od: "Mateusz" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystki panierka do czego? Bo to wazne ... na miecho inaczej na
rybkie inaczej ... poza tym ... warto dobrze rozgrzac olej i nie przewracac
za szybko ... niech sie naprawde kazda strona dobrze przysmazy .... a
patelnia ... nawet na teflonowej czy ze stali nierdzewnej potrafi sie
przykleic :) .... zawsze mam ten problem jak sie spiesze (slina hektolitrami
po brodzie scieka) i wlasnie nie rozgrzeje porzadnie pateklni i oleju na
niej ... a jak spokojnie poczekam .... nigdy nie odlazi

1. Data: 2001-02-27 12:54:44

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-27 14:48:26

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mateusz <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97g73n$mdt$...@p...polcard.com.pl...
> Przede wszystki panierka do czego? Bo to wazne ... na miecho inaczej na
> rybkie inaczej ...

Czy mozesz, prosze, rozwinac mysl :))) Bo ja pojecia nie mam, a bardzo bym
chciala wiedziec jak na miecho a jak na rybkie :)

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2001-02-27 14:56:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> napisał...

> Użytkownik Mateusz m...@p...com.pl napisał...
>
> Czy mozesz, prosze, rozwinac mysl :))) Bo ja pojecia nie mam, a bardzo bym
> chciala wiedziec jak na miecho a jak na rybkie :)

Hmm... Można jeszcze na leniucha - moczyć w mleku i w gotowej panierce z
torebki... Raz tak próbowałam, ale rodzina się krzywiła okrutnie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-27 18:08:16

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw obtocz mieso w mace, a potem w jajcu i bulce czy czyms innym. Ale
najwazniejsze jest to, zeby z panierka nie przesadzic, jej nadmiar trzeba
otrzasnac. Jak sie tego nie zrobi i sie czlowiek polasi, bo ona smaczna, to
ta skubana i tak pozniej wlasnie w czasie smazenia odpada.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-27 18:11:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <j...@z...nl> napisał...
> [...]
> otrzasnac. Jak sie tego nie zrobi i sie czlowiek polasi, bo ona smaczna,
> ta skubana i tak pozniej wlasnie w czasie smazenia odpada.

A ja obtaczam grubo i mi nie odpada - jest gruba, pulchna, miejscami odstaje
od schabowego - ale to jest taki bąbel powietrzny, a nigdy nie odpada...
Może to dlatego, że ja schabowych nie solę przed panierowaniem, wcale nie
solę i nie puszczają soku?

1. Data: 2001-02-27 18:38:22

Od: "przemek cybulski" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:97gfbi$7le$1@news.onet.pl...

> [...]
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl
>
> Mnie osobiście smakują dotowe panierki kamisa do kurczaka i do kotletów.
ale sama mozesz zrobić panierkę standart: mąka, bułka tarta, jajko, albo
dodać pokruszone migdsły, czy sezam

1. Data: 2001-02-27 18:46:42

Od: "przemek cybulski" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl
>
> no właśnie podobno mięso powinno być suche

ges i takie tam troche dlugie ale warto :-)
sos rozmarynowy do jagnięciny
skórka
Przepisy "na kombiwar"
śledzik