Odp: pyskówka z Miskiem

Data: 2000-01-31 09:01:18
Temat: Odp: pyskówka z Miskiem
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

Ta, Twoja wypowiedź bardzo mi się podoba dlatego będę tu całkowicie szczery.

> obecność, nazywa się, wybacz, głupkowatą.
Tak odbierałem niektóre Twoje wypowiedzi. W tym przypadku nie zależało mi na
obrażaniu Ciebie. Użyłem słowa które uznałem za dosyć dobrze
odzwierciedlające sytuację. Oczywiście dopuszczam możliwość, że moja ocena
mogła być nie całkiem obiektywna ale ja tak to odczytywałem.

> Może myślą: trzeba podpuścić głupka, zobaczymy co z tego wyniknie.

Pisząc to zdanie nie stwierdziłem, że ktoś jest głupkiem. Uważam też, że
głupkowate zachowanie nie określa osoby jako głupiej czy głupkowatej. Często
wynika to z braku dojrzałości a czasami powstaje na wyraźne zapotrzebowanie
otoczenia.

> Wykurzać stąd, nikt nikogo nie będzie. Każdy wariat ma prawo wypowiedzieć
> swoje złote myśli.
Tutaj akurat nie myślałem o Tobie. Była to autoironia na temat moich złotych
myśli którymi zarzucam czasami, niepotrzebnie, niektórych.

>Tutej uzyles chwytu"ponizej pasa".Czyzbym az tak Cie obrazil?Nie
przypominam sobie.
Tam gdzie użyłem chwytu poniżej pasa czyniłem to świadomie w określonym
celu.

>Tego się po Tobie nie spodziewalem,szczegolnie po Tobie grajacym tu
pierwsze skrzypce.
Jeżeli, w Twojej świadomości, gram tu pierwsze skrzypce to pewnie są jakieś
powody dla których tak sądzisz. Może dlatego, że sprzeciwiłem się nazywaniu
kogoś snobem.

>Wieszasz na mnie wszystkie psy,mieszasz z blotem,kwalifikujesz do
marginesu.Dobrze.Wcale nie udało Ci sie mnie obrazic,
Wiem. Obraziłem może jakiegoś Miska który krzyczy coś spod ściółki pod
którą się ukrywa.
Nie obraziłem człowieka posiadającego imię i nazwisko, który utrzymuje swoją
twarz na poziomie mojej twarzy i patrzy prosto przed siebie.
(Zdaję sobie sprawę z anachronicznego sposobu wysławiania się. W moim wieku
to pewnie przystoi.)

>ale powiedz
dlaczego bawisz sie w przedszkole.Dlaczego przedskole?

Jakoś tak mi się skojarzyło. Wybacz.

>Bo Twoje argumenty sa na tym poziomie,jak rozmawia dwoje dzieci i jedno
drugiemu nie wie co odpowiedziec to mu mowi,ze jest glupi

Dokładnie tak się zachowywałem. Wołałbym inaczej. Myślę, że do tego dojdzie
ale musimy tego chcieć oboje.

> To już było. Nawet na tej grupie. Nawet u dwóch osób najbardziej na tej
> grupie z Tobą zaprzyjaźnionych.

??????????????????????????
Rozumiem, że te znaki obrazują Twoje emocje. Zdenerwowałem Cię. Ja również
tak się czuję.

> W następnej korespondencji napisz jeszcze coś o modrzewiach. To bardzo
> ciekawe rośliny i masz pewnie, jeszcze trochę, ciekawostek o nich.
>
>Pewnie,ze mam i to nie tylko o modrzewiach,ale teraz nie napisze bo mi
sie nie chce.
>Za moja wiedze ogrodnicza biore pieniadze.Darmo ja ujawniam jak mam
ochote i tym,ktorzy o to poprosza innym tonem.

Do tego nie dołączę swojego komentarza. Dla dobra naszych normalnych
stosunków.
I jeszcze jedno:
Chętnie przeproszę osobę lub osoby których jeszcze nie znam a których
wypowiedzi, w przyszłości, nie będą przykre dla osób z tej grupy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to