Odp: pytania o AVON

Data: 2003-10-30 13:03:42
Temat: Odp: pytania o AVON
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>

> Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną.

moja cera też jest mieszana...

> Odżywczy krem na noc z witaminami (Milk Comfort) - czy nie jest zbyt
ciężki, czy nie zatyka porów?

miałam tylko próbkę, ale zdecydowanie ten krem nie przypadł mi do gustu.
Jest dla mnie za ciężki, pozostawia po sobie tłustą powłoczkę na twarzy.

> Krem relaksujący - czy nadaje się dla cery mieszanej, tzn. chodzi mi o to
> głównie, czy nie zatyka porów?

miałam i ogólnie byłam zadowolona:-) taki delikatny kremik, idealny na
wiosnę/lato. I zapach jak dla mnie bardzo przyjemny.

> Krem głęboko nawilżający na noc - lepszy od Milk Comfort?

miałam w starym opakowaniu takim granatowym i bardzo byłam z niego
zadowolona. Ale nie wiem, czy ten w białym słoiczku jest taki sam, czy nic w
nim nie zmienili poza opakowanie...

> Z góry dzięki.

nie ma za co:-)

pozdrawiam serdecznie