Re: pytania o AVON

Data: 2003-10-31 17:25:19
Temat: Re: pytania o AVON
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

Dnia 2003-10-31 07:51:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nicki* skreślił te oto słowa:

> myslisz sie, ale widac takie masz odbieranie swiata.... zal mi cie

Hmmm, a moj kolega pracujacy w dziale marketingu Avonu mowi dokladnie to
samo co mips (of korz podczas rozmowy nieoficjalnej, a nie słuzbowej).

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl