Re: pytania o AVON

Data: 2003-10-31 15:54:05
Temat: Re: pytania o AVON
Od: mips <m...@p...pl>

Nicki napisał/a w news:3fa205ba$1@news.vogel.pl:

> pracowala przy prdukcji???? czy moze w laboratoriach???? ze mowisz
> od kuchni???

A nie rozróżnia procesu tworzenia kosmetyku od marketingu?;)

> myslisz sie, ale widac takie masz odbieranie swiata....
> zal mi cie

Yyyy?? To jeszcze wytłumacz mi, co poeta miał na myśli:)

A tak abstrahując od ejwonu - mam malutką prośbę do Ciebie: czytaj moje
posty ze zrozumieniem albo nie czytaj ich w ogóle. Dzięki!

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988