sport i MM

1. Data: 2003-05-20 17:49:57

Temat: sport i MM
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam taki temacik do wypowiedzi...

co z tymi co intensywnie uprawiaja sporta ?
mowie np o calodziennych katuszach na rowerze w gorach, kiedy cala grupa
silnych rowerzystow uzupelnia sie slodyczami. co ja powinnam w takich
chwilach wciagnac? tym bardziej ze organizm az prosi sie o cukier
(przynajmniej takie mi daje sygnaly) kiedy wsuwam cos 'zdrowego i
dozwolonego' najnormalniej nie mam sily, odpadam od grupy. kiedy z
wyrzutami, ale i z przyjemnoscia dorownuje im apetytem i zaspokojaniem to po
takim aktywnym weekendzie mam ze 3 kg wiecej. i wiem, ze czesc to miesnie,
ale wracam taka zapelniona jak bak, brzuch mi sterczy i tylko sie mecze.

co z tym zrobic?
Hesia - rowerzystka, m.in.

2. Data: 2003-05-20 18:22:55

Temat: Re: sport i MM
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale wracam taka zapelniona jak bak, brzuch mi sterczy i tylko sie mecze.

te 3 kg więcej to tylko woda którą organizm zatrzymuje wiec nie ma sie co
martwić :)
a jeśli chodzi o zapotrzebowanie energetyczne to przy intensywnym wysiłku
bez węglowodanów sie nie obejdzie.wiecej weglowodanów o niskim indeksie
glikemicznym nie koniecznie <niz 35.
moze jakis makaron MM z warzywami na godzine przed treningiem?

3. Data: 2003-05-20 21:07:00

Od: proto <N...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hesia wrote:

> a ja mam taki temacik do wypowiedzi...
>
> co z tymi co intensywnie uprawiaja sporta ?

Uprawiam biegi dlugodystansowe, dodatkowo kolarstwo szosowe , i z cala
stanowczoscia moge potwierdzic , ze MM nadaje sie do stosowania
w trakcie treningow .

Oczywiscie nigdy nie stosowalem rygorystycznie MM , ale pewne
elementy sa bardzo istotne .

Polecam dodatkowo weglodowany o stosunkowo niskim ig , podstawa
dla mnie to makarony , kasze i ryz , rowniez wiecej owocow .

Jesli w czasie wysilku jestes spragniona , to juz wogole nie ma
problemu. W kraju jest duza oferta odzywek energetycznych .
Ja stosuje Maxima - http://www.predman.com.pl , isostar tez moze byc .

Zawsze polecam znakomity artukul o odzywianiu w sporcie
http://bieganie.home.pl/zdrowie/odzywianie/index.htm

polamania kół :)

Proto

4. Data: 2003-05-21 16:14:56

Temat: Odp: sport i MM
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja stosuje Maxima - http://www.predman.com.pl , isostar tez moze byc .
>
> Zawsze polecam znakomity artukul o odzywianiu w sporcie

dzieki bardzo, poczytam, poprobuje ...

isostar pijam, a zestaw makaronowy ciezko wciagac w czasie 10 min przerwy w
7-8 godz jazdy po gorach ...
:)

Hesia

krokiety MM?