wezel chlonny w pachwinie

1. Data: 2005-05-24 07:48:14

Temat: wezel chlonny w pachwinie
Od: "K." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki oto problem: od jakiegos czasu mam powiekszony wezel chlonny w
jednej, lewej pachwinie. Jest on raczej pojedynczy, dosc duzy (wielkosc
orzecha wloskiego), nieruchomy. Pozostale wezly, w innych okolicach
niewyczuwalne. Ogolne samopoczucie bardzo dobre, nic mi nie dolega.
No i wlasnie mam pytanie: co to moze byc?
Jutro wybieram sie do lekarza, ale chcialbym prosic o podanie ewentualnych
przyczyn, moze jakies sugestie. Chce dobrze przygotowac sie do wywiadu z
lekarzem.

Dzieki z gory

2. Data: 2005-05-24 17:18:28

Temat: Odp: wezel chlonny w pachwinie
Od: "Zbigniew Rudzki" <m...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam taki oto problem: od jakiegos czasu mam powiekszony wezel chlonny w
> jednej, lewej pachwinie. Jest on raczej pojedynczy, dosc duzy (wielkosc
> orzecha wloskiego), nieruchomy.

Spory jest, gadzina. I do tego nieruchomy.
Powodow moze byc multum (p.
http://www.podarujzycie.org/wydarzenia/teksty/rudzki
.htm).
Obawiam sie, ze jedyne rozsadne podejscie diagnostyczne to wyciecie wezla w
calosci (raczej nie biopsja aspiracyjna cienkoiglowa, choc tu poglady
lekarzy sie roznia -- akurat z mojego doswiadczenia wynika, ze czesto BAC
wezla powiekszonego z nieznanych przyczyn sprowadza diagnostyke na manowce
lub ja opoznia).

uklony

Zbyszek

3. Data: 2005-05-25 06:34:25

Temat: Re: wezel chlonny w pachwinie
Od: "K." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Rudzki" napisał:
> [...]
> wezla powiekszonego z nieznanych przyczyn sprowadza diagnostyke na manowce

Dziekuje za odpowiedz, dzis sie ta sprawa moze choc troche wyjasni.

> uklony
>
> Zbyszek

Pozdrawiam
Grzesiek