wlasciwy dobor lekow

1. Data: 2001-11-26 17:33:17

Temat: wlasciwy dobor lekow
Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich.

nasunely mi sie pewne refleksje wobec zapisywanych mi przez dermatologa
lekow.
przedstawie sytuacje.
pisalem juz na grupie 9 pazdziernika o owrzodzeniu na wzgorku lonowym. bylem
u wenerologa. zrobiono badania na obecnosc grzybow i znaleziono drozdzaki.
dostalem do smarowania Laticort i Clotrimazolum. Nie bylo zadnej poprawy,
wiec dostalem doxycykline i do smarowania detreomycyne. zmiany zaczely sie
cofac, wiec po kuracji antybiotykiem, dostalem do smarowania Baneocin. w
miedzyczasie zlapalem zapalenie migdalkow (ktore wlasnie wyleczylem -
prawie....). w zwiazku z tym kolejna kuracja antybiotykowa, m.in. Cipronex,
a pozniej doxycyklina ze wzgledu na mala skutecznosc Cipronexu. wlasnie
podczas stosowania Cipronexu, po dwoch dniach kuracji - praktycznie w ciagu
nocy nagle pojawila sie grzybica pachwin (byc moze nasililo ja stosowanie
antybiotykow). zglosilem sie z tym do dermatologa - dostalem do smarowania
Exoderil. nie bylo poprawy i dzisiaj dostalem na miesieczna kuracje:
Fluconazole 50mg - raz dziennie i do smarowania na zmiane: Pimafucort i
Mycosolon.
Dlugi to post, a wszystko przez stosowanie tylu lekow. Czy nie wydaje wam
sie dziwne, ze moje leczenie jest tak nieskuteczne!? cos tu jest chyba nie
tak. mi zalezy na skutecznym leczeniu bez wzgledu na koszty - tymczasem
dostawalem jakies masci na wyczucie - a noz pomoze! czy nie mozna bylo juz 2
miesiace temu skutecznie mnie wyleczyc? czuje sie jak krolik doswiadczalny -
pakowany antybiotykami.
prosze was - zabierzcie glos w tej sprawie.
Na grzybice pachwin znalazlem np. artykuly w ktorych mowi sie o wysokiej
skutecznosci leczenia Lamisilem (nawet po tygodniowej kuracji), wiec byc
moze nie trafilem na odpowiedniego dermatologa?
co o tym wszystkim sadzicie?

pozdrawiam.
Marcin.

2. Data: 2001-11-26 23:30:36

Temat: Re: wlasciwy dobor lekow
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

loveless napisał(a):

> [...]
> skutecznosci leczenia Lamisilem (nawet po tygodniowej kuracji), wiec byc
> moze nie trafilem na odpowiedniego dermatologa?

Moim zdaniem to wszystko Ci się robi od antybiotyków, więc staraj się nie
pozwalać żeby lekarz Ci je zapisywał ..Mów zawsze, że od antybiotyków dostajesz
grzyba i nigdy tego świństwa już nie zażyjesz.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Nie wszystkie kwiaty są wplecione do jednego wieńca;
cała mądrość nie mieści się w jednej głowie*

3. Data: 2001-11-27 18:55:40

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> [...]
dostajesz
> grzyba i nigdy tego świństwa już nie zażyjesz.

tak, tylko z pewnoscia sa przypadki kiedy antybiotyk jest konieczny (chociaz
moj rodzinny z nimi przesadza - znam to z doswiadczenia swojego, mojej
rodziny i znajomych), wiec najwazniejsza jest decyzja kiedy wlaczyc do
leczenia antybiotyk. moze powinienem zmienic rodzinnego - tylko skad bede
wiedzial, ze ten nowy bedzie lepszy?

> Pozdrawiam, Kaja

pozdrawiam. Marcin.

4. Data: 2001-11-27 22:45:04

Temat: Odp: wlasciwy dobor lekow
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ci lekarze co na Tobie eksperymentuja powinni juz dawno byc pozbawieni prawa
do tego zawodu. Czy choc jeden z nich zapytal o sklad Twej diety?
Jest to kluczowa sprawa w tego typu dolegliwosciach!
Oczywiscie dla mnie nie ma nic dziwnego w tym ze nie mozesz sie z tego
wyleczec -raczej byloby dziwne gdyby sie tym sposobem udalo. Trzeba usunac
przyczyne pierwotna choroby - drozdzaki lubia diete wysokoweglowodanowa.
Zmniejsz 5-6 razy ilosc weglowodanow w diecie a owrzodzenie samo zniknie -
lub zniknie po kilkukrotnym posmarowaniu dowolna mascia, z tych ktore
wymieniles.
Pozdrawiam
tom

Użytkownik loveless <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tu2ke$rbu$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2001-11-27 23:26:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

loveless napisał(a):

> [...]
> rodziny i znajomych), wiec najwazniejsza jest decyzja kiedy wlaczyc do
> leczenia antybiotyk. moze powinienem zmienic rodzinnego - tylko skad bede

Moja matka ( już staruszka niestety) wyrzuciła wszystkie antybiotyki jakie jej
zapisał lekarz...Miała wtedy zapalenie oskrzeli...Niestety nie upilnowałam jej,
bo z nią nie mieszkam...Wyszła z tego, zapalenia płuc nie dostała...na
szczęście, bo bałam się, że ona mi umrze.
Sama też juz nie biorę antybiotyków od jakiś dwóch lat i od tamtej pory nie
choruję...Jak mnie zaczyna swędzieć i drapać w gardle, to mam pod ręką Tantum
Verde...Nawet teraz jedzenie lodów nie jest dla mnie straszne....A dawniej od
razu biegłam do lekarza i faszerowałam się antybiotykami, po czym męczyłam się
ze strasznym uczuleniem na nogach ( od kostki do połowy łydki)...Żaden lekarz mi
nie powiedział od czego to jest, zaden mi nie potrafil pomóc... Dopiero po
jakimś tam czasie zorientowałam się, że po syntetycznych antybiotykach, bo po
penicylinie w zastrzykach napewno do tego by nie doszło.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa
prowadzi do doskonałości"

6. Data: 2001-11-27 23:29:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

loveless napisał(a):

> [...]
> rodziny i znajomych), wiec najwazniejsza jest decyzja kiedy wlaczyc do
> leczenia antybiotyk. moze powinienem zmienic rodzinnego - tylko skad bede

Po prostu powiedz rodzinnemu, że antybiotyku nie wykupisz i nie będziesz
połykał....Niech Ci zapisze co innego zamiast antybiotyku.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Nigdy nic się nie zmieni, chyba że sami to zmienimy"

7. Data: 2001-11-28 20:05:44

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> penicylinie w zastrzykach napewno do tego by nie doszło.

mysle, ze trzeba za wczasu myslec o chorobie i prowadzic zdrowy tryb zycia -
w ogolnym slowa tego znaczeniu.
a wtedy nie bedziemy musieli "szprycowac" sie antybiotykami...
troche to zaniedbalem ostatnio, ale mam zamiar to naprawic!

pozdrawiam.
Marcin.

8. Data: 2001-11-28 20:10:10

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u150o$n0f$...@n...onet.pl...
> [...]
> Zmniejsz 5-6 razy ilosc weglowodanow w diecie a owrzodzenie samo zniknie -
> lub zniknie po kilkukrotnym posmarowaniu dowolna mascia, z tych ktore

troche chyba przesadzasz z ocena lekarzy, ale faktycznie niektorzy mogliby
wykazywac wiecej zainteresowania pacjentem i traktowac go z wieksza powaga
nawet wtedy gdy przychodzi z medycznego punktu widzenia blahym problemem.

pozdrawiam.

9. Data: 2001-11-28 23:01:49

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie przesadzam - tylko Ty nie wyciagasz wnioskow z ich praktyki. Skoro
nic z tego co Ci przepisali nie pomaga, to znaczy ze zle przepisali i tyle.
pozdro

napisał:9u3grt$l30$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2001-12-01 12:32:10

Od: "Joanna Czaplinska" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skutecznosci leczenia Lamisilem (nawet po tygodniowej kuracji), wiec byc
> moze nie trafilem na odpowiedniego dermatologa?

Primo - jedz jogurty, zeby uzupelnic flore bakteryjna Nie wiadomo, czy
pomoze, ale nie zaszkodzi (sama mialam sklonnosci do drozdzyc, od czasu,
kiedy uzupelnilam diete o jogurty, jakby minelo). Secundo - sa leki np.
nystatyna, albo Trilac, ktore maja chronic ogranizm podczas brania
antybiotykow wlasnie przed drozdzycami. Lekarz rodzinny powinien o tym
wiedziec i zapisac nie pytany, skoro zna Twoja sytuacje.

Joanna

ZIMNO MI !!!
katar, nisamowity :(
Chelacja EDTA
Chrapanie - przegroda nosowa, co zrobić ?
APIOTERAPIA - szukam informacji