wykonczone mielone

1. Data: 2002-01-10 21:09:21

Temat: wykonczone mielone
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam dzisiaj w lodowce 3 mielone, ktore jak wiecie nie przypominaja w n
iczym mielonych.
mialam je wrzucic do kosza na smieci ale serce mi sie scisnelo.

pokroilam zeschlego pora polowe, 2 zwiedniete pieczarki, ktore tez znalazlam
w lodowce, obsmazylam, posypalam wszystkimi przyprawami (oprocz
cynamonu:))), na to wrzucilam pokrojone w plasterki mielone, dodalam 3 lyzki
koncentratu pomidorowego, podlalam woda, posypalam granulowanym czosnkiem,
pieprzami roznymi.

i wiecie co! moje mielone podane w ten sposob sa rewelacyjne:)))

Mechcia
mialam nie pisac, bo kogo obchodza mielone Mechci ale uwierzcie mi: ONE W
TAKIEJ POSTACI BYLY ZJADLIWE. naprawde.

1. Data: 2002-01-10 21:13:35

Temat: Re: wykonczone mielone
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i wiecie co! moje mielone podane w ten sposob sa rewelacyjne:)))
>
> Mechcia
> mialam nie pisac, bo kogo obchodza mielone Mechci ale uwierzcie mi: ONE W
> TAKIEJ POSTACI BYLY ZJADLIWE. naprawde.

Stary numer - pusta lodowka i obiad na 6 osob gotowy. Szczytem absurdu, jaki
kiedys przezylam bylo pol glowki kapusty, dwie marchwie, pol sloika majonezu,
kostka twarogu, dzem i czosnek. Jak pogrzebalismy po szafach i znalezlismy
jeszcze ryz, kotlety sojowe itp. to w efekcie wyszla nam kolacja na 8 osob.

A w kotlety wierze! I nawet sie oblizuje jak kot! :-))

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2002-01-10 21:20:45

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mechcia
> mialam nie pisac, bo kogo obchodza mielone Mechci ale uwierzcie mi: ONE W
> TAKIEJ POSTACI BYLY ZJADLIWE. naprawde.

Stanowczo i zdecydowanie P R O T E S T U J E !!!
Mnie obchodza Twoje mielone, bo mi tez czasami nie chca wredne byc dobre ;o)

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-01-10 21:21:17

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1kvtu$idl$...@n...tpi.pl...
> [...]
znalazlam
> w lodowce, obsmazylam, posypalam wszystkimi przyprawami (oprocz

Biedactwo, na zakupy nie zdazylas?;o)) Ja tez czasem robie ratunkowe obiady
na gwozdziu i czasem az sie dziwie ze takie niespodziewanie dobre wychodza.
Jak czlowiek glodny to i wygrzebana z zakamarka lodowki stara marchewke
przysposobi do zjedzenia..;o)))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-01-10 21:21:28

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez czesto improwizuje w gotowaniu.I wychodza mi nawet zjadliwe potrawy.
A w Twoim przypadku zamiast wody dodalbym rosolek z kostki.
Zawsze to jakis inny smaczek.

Pozdrawiam Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-01-10 21:24:28

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czlowiek glodny to i wygrzebana z zakamarka lodowki stara marchewke
> przysposobi do zjedzenia..;o)))

Jezu, co Ty trzymasz w lodowce, ze Ci po jej zakamarkach marchweki rosna? ;-)

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2002-01-10 21:34:16

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znalazlam dzisiaj w lodowce 3 mielone, ktore jak wiecie nie przypominaja w
> iczym mielonych.
> mialam je wrzucic do kosza na smieci ale serce mi sie scisnelo.

Gdy mnie tak sciska, a zdarza sie to zdarza ;o)) To zasypuje te wredne
mielone warzywami nawinie lub poprostu okladam krojonymi ziemniakami zalewam
rosolkiem z kostki + wszystkie przyprawy, oprocz cynamonu ;o) i dusze,
dusze, az sie udusza parszywce tzn. az ziemniaki beda gotowe ;o)))

1. Data: 2002-01-10 22:16:19

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wychodza.
> Jak czlowiek glodny to i wygrzebana z zakamarka lodowki stara marchewke

zakupy byly zrobione, ale czasem trzeba oczyscic lodowke i kosz z warzywami
ze staroci.

Mechcia

1. Data: 2002-01-10 22:17:09

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
potrawy.
> A w Twoim przypadku zamiast wody dodalbym rosolek z kostki.

zebym ten rosolek miala.
ale wszystkie wypilam ostatnio na te mrozy a zapomnialam zakupic:)))

Mechcia

1. Data: 2002-01-10 22:18:17

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rosolkiem z kostki + wszystkie przyprawy, oprocz cynamonu ;o) i dusze,
> dusze, az sie udusza parszywce tzn. az ziemniaki beda gotowe ;o)))

super:)

Mechcia

boeuf strogonow
Przeliczniki+mwave