Odpowiedź

11. Data: 2022-05-12 08:33:58

Temat: Re: Odpowiedź
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 22:11, XL pisze:

> choć o
> dziwo bardzo dobrze rozumieją identyczną relację wciąż (pomimo wojny na
> Ukrainie) bardzo przywiązanych do rosyjskiego gazu Niemiec ?

Znowu kłamiesz.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

12. Data: 2022-05-12 08:36:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2022 o 01:30, XL pisze:

> albo dla pracownika
> krakowskiej Ikei, odmawiajacego brania udziału w fetowaniu zboczeń.

Znowu kłamiesz.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

13. Data: 2022-05-13 09:16:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 22:11, XL pisze:
> Bo inni tutaj ni w ząb ich nie rozumieją, choć o
> dziwo bardzo dobrze rozumieją identyczną relację wciąż (pomimo wojny na
> Ukrainie) bardzo przywiązanych do rosyjskiego gazu Niemiec ?

Cytaty proszę - kto rozumie i akceptuje?

Bo cytatów na twoją proputinowską postawę nie brakuje, oto pierwszy z
brzegu:

*/"Putin MA konkretne racje - i są to ROSYJSKIE racje, czyli myśli tak,
jak powinien myśleć przywódca każdego państwa: RACJAMI PAŃSTWA."/**//*
by XL 23.04.2022 17:58

--
Ewa

14. Data: 2022-05-13 09:17:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2022 o 01:30, XL pisze:

> Widzisz, ja, przez dwoje debili okrzyknięta ,,proputinowską onucą"

Oj, widzę, bardzo tęsknisz. Niestety, mnie za bardzo się już nie chce.

--

Ewa

Obrazek batalistyczny
Ocalony.
Lewactwo siedzi w kredytach...
Słuszne WON ,,inżynierom i informatykom"!
Dziwny ten ukraiński prezydent.