Odwapnione kości...Co robić?

1. Data: 2006-02-26 13:06:33

Temat: Odwapnione kości...Co robić?
Od: "Marlena G." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam odwapnione kości w kolanach.Nie wiem co mam z tym zrobić.Często mam
bóle "reumatyczne".Czy ktoś może wie jak trzeba z tym postępować?Czekam na
wasze rady

2. Data: 2006-03-01 10:05:34

Temat: Re: Odwapnione kości...Co robić?
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem spacjalistą, ale spróbuj wapno + wit. D; glukozamina + wit. C, do
tego jakaś maść na poprawinie ukrwienia.

3. Data: 2006-03-02 15:33:56

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bongiorno:

> Nie jestem spacjalistą, ale spróbuj wapno + wit. D;

Następny.
Nad wapniem toby się jeszcze można zastanowić, ale jedzenie wapna
zdecydowanie odradzam!

MacAaron

Przemieszczenie przegrody nosowej...
krem do rąk jak Carmax do ust - istnieje?
krem do rąk jak Carmax do ust - istnieje?
Leczenie odroczone w stomatologii - pytanie.
amniopunkcja