Ogrzewanie - fachoowcy pomożcie ! Licze na WAS !!!

21. Data: 2005-02-02 21:49:56

Temat: Re: Ogrzewanie - fachoowcy pomożcie ! Licze na WAS !!!
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Nov 2004 10:11:03 +0900, Nexus napisał(a):

> Takie dlugie firany tylko troche ogranicza Ci wydajnosc ogrzewania,

Sorry, że odgrzewam stary wątek, ale tak mi wpadł w ręce..
Co do "tylko trochę". Proponuję zapyać żony czy było jej
"trochę przewiewnie" w sukni ślubnej :)
Miałem okazje być za panną młodą podczas "jedzie pociąg
z daleka" na weselu. Po krótkiej chwili pod jej welonem
już nie miałem czym oddychać. Wbrew pozorom "firaneczka"
dość mocno blokuje przepływ powietrza.

Pozdrawiam
Miroo