Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie

11. Data: 2008-03-14 20:38:01

Temat: Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> "Wydaje się, że jest to owoc panującej mody, chęci bycia nowoczesnym"

A faktem jest, że nie każdy sie nadaje, żeby być modnym i nowoczesnym :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

12. Data: 2008-03-14 21:38:45

Od: Elżbieta <"waruga_e "@go2.peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Mar 2008 21:29:24 +0100, Sky napisał(a):

> A mi trzy razy nie pozwolili!!! Bueeee..... :,(((

Ale za to nie jesteś zagrożony rozwodem ;-)
--
Elżbieta

13. Data: 2008-03-14 21:46:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <"waruga_e "@go2.peel> napisał w wiadomości

> Ale za to nie jesteś zagrożony rozwodem ;-)

Gorzej...

14. Data: 2008-03-14 21:58:20

Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

> "Wydaje się, że jest to owoc panującej mody, chęci bycia nowoczesnym" -
> dodał prezes stowarzyszenia. Jego słowa są szeroko dyskutowane we włoskich
> mediach."

Też mi nowość. Kiedyś, jakieś 7 lat temu, takie badania były robione Polsce.
Badania dotyczyły pozycia pomałżeńskiego po porodzie rodzinnym. Konkluzja
była podobna. Różnica była istotna satystycznie, ale nie powalająca.

Życzę miłogo pożycia weekendowego ...

15. Data: 2008-03-14 22:02:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bob" <r...@f...poland> napisał w wiadomości

> [...]
> Badania dotyczyły pozycia pomałżeńskiego po porodzie rodzinnym. Konkluzja
> była podobna. Różnica była istotna satystycznie, ale nie powalająca.

...komu sie tylko uda otrząsnąć z urazu poporodowego.

16. Data: 2008-03-14 22:25:19

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.03.2008, o godzinie 19.21.16, na
pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.stars
ze, Marchewka
napisał(a):

> Szkoda, ze nie podali, jak bardzo jest wyzszy.

Szkoda, że nie podali jaka jest korelacja.
Myślę, że można byłoby zrobić badanie jak mają się rozwody do długości snu.
Statystyka mogłaby być ciekawa.

*Habeck*
- Schutzbach

17. Data: 2008-03-14 22:25:59

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.03.2008, o godzinie 19.37.39, na
ze, Aneta napisał(a):

> To mój odstaje :) nie dosyć, ze był przy pierwszym to jeszcze przy drugim
> tez chciał i był ....

No dobra. Jaki macie staż?

*Habeck*
- Schutzbach

18. Data: 2008-03-14 22:26:40

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.03.2008, o godzinie 23.02.25, na
ze, Sky napisał(a):

> ...komu sie tylko uda otrząsnąć z urazu poporodowego.

A dziękuję.

*Habeck*
- Schutzbach

19. Data: 2008-03-14 22:29:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.03.2008, o godzinie 19.02.01, na
ze, Sky napisał(a):

> [...]
> Eksperci przeprowadzili sondaże wśród 310 par z całych Włoch, którym 10
> lat temu urodziło się dziecko. Jak wyjaśnił prezes stowarzyszenia
> Claudio Giorlandino przebadano dwie grupy małżeństw: te, w których
> ojciec uczestniczył przy naturalnym porodzie i te, w których nie brał w
> nim udziału.
>
> Okazało się, że wskaźnik rozwodów i separacji w tej pierwszej grupie
> związków jest wyższy.
>
> Częstszy rozpad tych małżeństw specjaliści ze stowarzyszenia tłumaczą
> traumą, jakiej niekiedy doświadczają mężczyźni, uczestniczący w

ROTFL. Nie zapominajmy, że to Włochy. Facetom tam się pępowiny nie odcina.
;)

> W analizie wyników podkreślono, że ojcowie bardzo
> często czują się zobligowani do udziału w porodzie wbrew własnej woli,
> co potem ma wpływ na przyszłość małżeństwa.

Ale wtedy przyczyną rozwodu nie jest poród rodzinny...

> "W ostatnich latach mężczyzna jest coraz bardziej nakłaniany, zwłaszcza
> w niektórych środowiskach społeczno-kulturowych do uczestniczenia w
> wydarzeniu, które jeszcze do niedawna było zastrzeżone wyłącznie dla
> świata kobiet" - powiedział Giorlandino. Zadał następnie pytanie: "Czy
> to pragnienie jest na pewno spontaniczne?".

U mnie było. Ale ja Włochem nie jestem...

nosci_ojca_przy_porodzie,item.html

A jako przyczynę rozwodu podawano...?

*Habeck*
- Schutzbach

20. Data: 2008-03-15 06:53:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O raju, już prawie rok!!
> --
> Elżbieta (nie powiem ile jutro)

Też się dołączam do życzeń. Wszystkiego najlepsiejszego :-)

Qra, plus stadko drobiu

W jakim wieku "uswiadomienie" chłopca?
wygrywanie
Sześciolatki do szkoły, roczniki 2002-04
Czy jest ktos na tej grupie kto kocha Jezusa?
Grypa zoladkowa?