Okrycie yuki

1. Data: 2008-12-01 20:04:25

Temat: Okrycie yuki
Od: "TOMEK" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! Proszę o informacje na temat zabezpieczenia yuki karolińskiej przed
zimą . Gdzieś słyszałem , że powinno się ją wiązać w pęczek ale nie jestem
pewny .
Pozdrawiam
Tomasz B.

2. Data: 2008-12-02 10:38:56

Temat: Re: Okrycie yuki
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TOMEK napisał:
> Witam ! Proszę o informacje na temat zabezpieczenia yuki karolińskiej przed
> zimą . Gdzieś słyszałem , że powinno się ją wiązać w pęczek ale nie jestem
> pewny .

Nic nie robię, nie okrywam, juki żyją, nigdy żadna nie wymarzła.
Wiązałam i okrywałam trytomy, ale i tak którejś zimy nie przeżyły.
Acha - wszystko to na Mazowszu.
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Summa mentscharrum A.D.2008
Wyprzedaże kosiarek w sieci