Old Amsterdam tuż za rogiem

1. Data: 2020-12-09 13:38:01

Temat: Old Amsterdam tuż za rogiem
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj kupiłam w Biedronce. Są dwie wersje - zwykły i kozi.

Małe kawałki, więc i cena przystępna, jakby ktoś chciał spróbować.

Było o tych serach niedawno, więc uprzejmie donoszę.

Ewa

2. Data: 2020-12-10 22:11:06

Temat: Re: Old Amsterdam tuż za rogiem
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-09 o 13:38, FEniks pisze:
> Dzisiaj kupiłam w Biedronce. Są dwie wersje - zwykły i kozi.
>
> Małe kawałki, więc i cena przystępna, jakby ktoś chciał spróbować.

Ooo... a zwykle mniejsze ilości mają wyższą cenę.
No, ale widać Biedronka ma inną politykę cenową. :) Dobrze wiedzieć.

> Było o tych serach niedawno, więc uprzejmie donoszę.

Przeszukałem tematy z ostatnich kilku lat i nic nie znalazłem. :(
Przeszukałem nawet treści - i też nic. Zdaje się, że Thunderbird szwankuje.
Ale może podpowiedz, co to za sery? No ile kosztuje kilogram tego
specjału w małych kawałkach? Bo google nie za bardzo do mnie przemawiają.

--
-
Akarm

3. Data: 2020-12-11 15:04:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2020 o 22:11, Akarm pisze:

> Ooo... a zwykle mniejsze ilości mają wyższą cenę.

Teoretycznie masz rację. Jeśli jednak i tak nie masz wyboru, to nie
obchodzi cię tak bardzo relatywnie niska cena. W takiej sytuacji lepiej,
gdy kawałki do kupienia są mniejsze. Wtedy możesz spróbować sera,
ryzykując mniejsze pieniądze w razie czego.

> No, ale widać Biedronka ma inną politykę cenową. :)  Dobrze wiedzieć.

Biedronka ma taką strategię (jak sądzę), by towar rotował dość szybko. A
ryzyko cenowe zrzuca na producenta. Wobec tego niezależnie od wielkości
kawałka cena w przeliczeniu za kilogram może być bardzo podobna, jeśli
nawet nie ta sama. W tym przypadku cena za kg to ok. 70zł. Do kupienia
są kawałki około stu gramów.

Już teraz wiem, że nie jest to najlepsza wersja Old Amsterdamu, jaką
zdarzyło mi się jeść, ale w dalszym ciągu jest bardzo dobry. Może akurat
ten krócej dojrzewał?

> Przeszukałem tematy z ostatnich kilku lat i nic nie znalazłem. :(

Kilka wątków wyżej. Wątek o garnkach. Tak wyszło.

Ewa

4. Data: 2020-12-14 10:31:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2020 o 22:11 Akarm <a...@w...pl> pisze:

> Ooo... a zwykle mniejsze ilości mają wyższą cenę.
> No, ale widać Biedronka ma inną politykę cenową. :) Dobrze wiedzieć.

Biedronka ma specyficzną politykę cenową:

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/uokik-723-
mln-zl-kary-dla-biedronki-za-wykorzystywanie-przewag
i-kontraktowej/xqxwpgf

--
Trefniś

5. Data: 2020-12-14 20:17:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.12.2020 o 15:04, FEniks pisze:

> Biedronka ma taką strategię (jak sądzę), by towar rotował dość szybko.
> A ryzyko cenowe zrzuca na producenta.

No proszę! Nie myliłam się:

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=170
28

Oj, Bieda, Bieda...

Ewa

Re: Adopt poodle, goldenpoodle,http://toyp oodlesbreeder.company.co m toy poodle, poodles, toy dog breeds, poodle puppies, poodle dog, goldendoodle puppy, poodle sizes, poodle puppy, toy poodles for sale, toy poodle for sale, poodle toy, toy poodle pup
pyry z gzikiem
Garnek
ogorki duzo solne
maczanie bułki w mleku