Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze

21. Data: 2015-03-23 22:13:51

Temat: Re: Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No i masz babo placek! Starty trzeba jakoś wyrównać.

Placek to za mało, liczyłam na jakieś większe pory.

Ewa

22. Data: 2015-03-23 22:23:13

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> bo Mama smarowała
> za każdym razem, skórką ze słoniny.

Mniam, mniam - musiały być smaczne.

23. Data: 2015-03-24 11:21:19

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2015 o 18:04, Pszemol pisze:
> "Anai" <a...@a...pl> wrote in message

> Zniesłaś czy zniosłaś?

A co napisałam?

> A poza tym, co tam takiego nie do zniesienia było?
> Eruca sativa ma wiele nazw potocznych, i rugola jest jedną z nich.
> https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=rugola

Szkoda, że żaden z wyników w naszym języku, no ale powinnam była
przecież przewidzieć, że Ty potoczną angielszczyzną piszesz.
Oczywista oczywistość :D

Poza tym mówię, że to jeszcze jakoś mogłabym przełknąć, świeRZości już
nie. No chyba, że to jakiś taki przymiotnik od nazwiska artysty :P

--
Pozdrówki
Anai

24. Data: 2015-03-24 14:16:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-24 11:21, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Poza tym mówię, że to jeszcze jakoś mogłabym przełknąć, świeRZości już
> nie. No chyba, że to jakiś taki przymiotnik od nazwiska artysty :P

Ale i on jakoś mało angliszczański jest.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

25. Data: 2015-03-24 15:37:20

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Anai <a...@a...pl> wrote:

> A co napisałam?

> Szkoda, że żaden z wyników w naszym języku, no ale powinnam była przecież
> przewidzieć, że Ty potoczną angielszczyzną piszesz.
> Oczywista oczywistość :D

A parmigiano już nie wzbudza u Ciebie podobnych żali co arugula? Dlaczego
nie?

Wolałabyś pewnie angielską wersję, parmesan? :-)

> Poza tym mówię, że to jeszcze jakoś mogłabym przełknąć, świeRZości już
> nie.

Nie badz małostkowa.

26. Data: 2015-03-24 21:26:06

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2015 o 15:37, Pszemol pisze:

> A parmigiano już nie wzbudza u Ciebie podobnych żali co arugula? Dlaczego
> nie?
>
> Wolałabyś pewnie angielską wersję, parmesan? :-)

Po chińsku piszę czy jak? O_o
Wiem co bym wolala, nie musisz mi podpowiadać - wWolałabym parmezan i
rukolę, albo rukolę z parmezanem ;)

> Nie badz małostkowa.

LOL

27. Data: 2015-03-24 23:26:06

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-22 o 17:00, Pszemol pisze:
> Czy ktoś się orientuje jaką rolę pełni oliwa z oliwek w cieście na pizzę?
>
> Każą dolać 1 łyżeczkę od herbaty do ciasta zrobionego z 500g mąki.
>
> Jest tego tak mało, że chyba nie daje się tej oliwy dla smaku, prawda?
> Może pełni jakąś rolę "techniczną" w czasie wyrabiania czy też wpływać
> ma na konsystencję ciasta?
>
> Jak ktoś się orientuje to proszę mnie oświecić abym wiedział jakie
> efekty da dodatek mniej czy więcej tej oliwy bez konieczności
> eksperymentowania po ciemku :-)

po upieczeniu czuć potem od ciasta stęchlizną ... nie polecam

28. Data: 2015-03-24 23:35:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2015 23:26:06 +0100, iwanos napisał(a):

> po upieczeniu czuć potem od ciasta stęchlizną ... nie polecam

A wiesz, też mam takie wrażenie. Przypomniałeś mi, dlaczego przestałam
używać oliwy, tylko stosuję ew. olej (rzepakowy zresztą) do ciasta.
--

Ikselka
pewni siebie.

29. Data: 2015-03-25 00:13:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@6...pl> wrote in message

> po upieczeniu czuć potem od ciasta stęchlizną ... nie polecam

Czy możliwe jest że Twoja oliwa była zjełczała?
Bo moje ciasto wyszło wyśmienicie i pachniało bardzo ładnie.

30. Data: 2015-03-25 01:41:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anai" <a...@a...pl> wrote in message

> Po chińsku piszę czy jak? O_o

Może nie po chinsku, ale rzeczywiście trochę dziwnie piszesz...
Zwracasz mi uwagę za rugolę, bo obcobrzmiące, a za parmigiano
już nie, mimo że też obcobrzmiące... :-)
Czepiasz się mojego ortografa a sama piszesz "zniesłam".
To przecież niepoprawne. Do siebie inne standardy stosujesz?

No i na koniec czemu prywatnie nie zwracasz uwagi za pisownie
tylko zaśmiecasz takimi małostkami grupę dyskusyjną?

> LOL

No nie ma z czego się śmiać... takie zwracanie uwagi jest małostkowe.

Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!