Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze

61. Data: 2015-03-26 17:46:46

Temat: Re: Oliwa z oliwek w przepisie na ciasto na pizze
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak samo wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z istninia dzikich szparagów
> i całej otoczki kulturowej z nimi związanej. Może nawet jest ich więcej
> niż tych, co nigdy w życiu nie grzybobrali.

Zgadzam się. Ja na przyklad należę do tej grupy. Nie wiedziałem że rosną
dzio i że jest jakaś otoczka kulturowa związana z ich zbieraniem...

> Dlatego warto pisać o takich rzeczach. Tutaj jest dobre miejsce do tego.

Zgadzam sie, że tu jest dobre miejsce. :-)

Zamierzasz więc coś na temat tego zbierania napisać?

> PS
> Pieczarki zbiera się na łące.

Poważnie? Żartujesz, nie? ;-)

62. Data: 2015-03-26 19:28:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Zgadzam się. Ja na przyklad należę do tej grupy. Nie wiedziałem że rosną
> dzio i że jest jakaś otoczka kulturowa związana z ich zbieraniem...

Otoczka jest znacząca. W telewizji na przykład wciąż pokazują, komu
udało się znaleźć dłuższego szparaga.

> Zgadzam sie, że tu jest dobre miejsce. :-)
>
> Zamierzasz więc coś na temat tego zbierania napisać?

Już napisałem -- s...@f...lasek.waw.pl i niżej.
29 kwietnia zeszłego roku i jeszcze przez kilka dni później.

> Poważnie? Żartujesz, nie? ;-)

Ja?! Gdzieżbym ja kiedy żartował! Sam zbierałem pieczarki na łące.

Jarek

--
Panienki za wysmukłym gonią borowikiem,
Którego pieśń nazywa grzybów pułkownikiem.

63. Data: 2015-03-26 21:03:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Otoczka jest znacząca. W telewizji na przykład wciąż pokazują, komu
> udało się znaleźć dłuższego szparaga.

Tam też mają chopla na temat rozmiarów :-))

> Już napisałem -- s...@f...lasek.waw.pl i niżej.
> 29 kwietnia zeszłego roku i jeszcze przez kilka dni później.

Dzięki, poszukam w archiwum.

> Ja?! Gdzieżbym ja kiedy żartował! Sam zbierałem pieczarki na łące.

Muszę widzę popracować nad lepszym sposobem wyrażania się bo już któryś raz
z kolei nie dostrzegłeś u mnie sarkastycznego tonu :-)

64. Data: 2015-03-26 22:15:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Muszę widzę popracować nad lepszym sposobem wyrażania się bo już
> któryś raz z kolei nie dostrzegłeś u mnie sarkastycznego tonu :-)

Ja sam nigdy nie używam sarkastycznego tonu, dzięki czemu nie muszę
nad niczym pracować.

Jarek

--
Raz gotował Filip flaki
A Prot wpadł na pomysł taki

Re: Tatuś szczęśliwy?
Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!