Operacja wzroku

1. Data: 2002-01-10 23:11:29

Temat: Operacja wzroku
Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakiś czas temu w kobiecym, kolorowym pisemku moja żona
wyczytała o operacjach wzroku dokonywanych laserem. Coś
takiego by mi się przydało zrobić w tym roku - zbyt duża
wada wzroku (krótkowzroczność) jest jednak męcząca.

Czy ktoś wie, czy można coś takiego wykonać we Wrocławiu
lub okolicach? A jeżeli nie, to gdzie robią to dobrze
(i czy w ogóle taki zabieg jest polecany)?

Pozdrawiam,
Alex

2. Data: 2002-01-11 06:50:03

Temat: Re: Operacja wzroku
Od: "Agniefka" <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex P. J. [Scorpio] <s...@s...com>
napisał:

> Czy ktoś wie, czy można coś takiego wykonać we Wrocławiu
> lub okolicach? A jeżeli nie, to gdzie robią to dobrze
> (i czy w ogóle taki zabieg jest polecany)?

poczytaj najpierw na :
http://www.eyelaser.pl/
Sa tam nawet ceny :-)

A potem pozostaje tylko wizyta osobiście.
Przez sieć się nie dowiesz, bo nie każdy kwalifikuje się
do zabiegu

pozdrowionka
Agniefka

3. Data: 2002-01-11 06:54:04

Od: Mackris <m...@p...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

"Alex P. J. [Scorpio]" wrote:

> [...]
> lub okolicach? A jeżeli nie, to gdzie robiš to dobrze
> (i czy w ogóle taki zabieg jest polecany)?

Cześć

To czy zabieg jest zalecany zależy od indywidualnych predyspozycji
pacjenta, więc musisz się udać na badania kwalifikacyjne. Gdzie we
Wrocławiu to nie wiem, ale nie powinieneś "myśleć lokalnie" bo liczy się
renoma gabinetu, ostatecznie jest to zabieg na bardzo delikatnym
narzšdzie, a skutki zabiegu wykonanego niepoprawnie mogš być opłakane.
Można korygować bardzo dużš wadę w krótkowzroczności, ale ponownie,
zależy to od pacjenta.

Przeglšdnij archiwum grupy medycyna (np na Onecie) oraz zaglšdnij na
stronę Masela:

http://masel.adm.put.poznan.pl/?x=ulubione/index.php

Pozdrawiam

Krzysiek

4. Data: 2002-01-11 06:56:36

Od: Mackris <m...@p...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Agniefka wrote:

> Użytkownik Alex P. J. [Scorpio] <s...@s...com>
> napisał:
>
> Sa tam nawet ceny :-)

Zabieg można również wykonać za darmo w ramach kasy chorych.

Krzysiek

5. Data: 2002-01-11 09:09:51

Od: "Neo[EZN]" <n...@m...tenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agniefka" <z...@h...pl> wrote in message
> poczytaj najpierw na :
> http://www.eyelaser.pl/
> Sa tam nawet ceny :-)

Ale to menu to chyba zrobili na zlosc niedowidzacym ;-))

Neo[EZN]
http://wroclaw.dolny.slask.pl

6. Data: 2002-01-11 22:30:42

Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agniefka" <z...@h...pl> wrote...

> [...]
> Sa tam nawet ceny :-)
>
> A potem pozostaje tylko wizyta osobiście.
> Przez sieć się nie dowiesz, bo nie każdy kwalifikuje się

Dziękuję za pomoc - w najbliższych dniach przepełznę się
do nich wypytać o szczegóły. Strona WWW stroną WWW, ale
wolałbym mieć wszelkie wątpliwości rozwiane przez żywego
człowieka. Niemiło by było podczas takiego zabiegu
zobaczyć komunikat 500 Internal Laser Error ;)

Pozdrawiam,
Alex

7. Data: 2002-01-11 22:34:10

Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> wrote...
> [...]
> takiego by mi się przydało zrobić w tym roku - zbyt duża
> wada wzroku (krótkowzroczność) jest jednak męcząca.
[...]

Dziękuję za pomoc wszystkim, którzy napisali zarówno
na grupach dyskusyjnych, jak i na mój prywatną skrzynkę.
Trochę obaw na pewno mam - oczy to, jakby nie było, moje
narzędzie pracy i w razie jakichkolwiek wątpliwości
prędzej bym kupił silniejsze okulary, niż kładł się pod
nóż laserowy. Niemniej popytam już o szczegóły w samych
ośrodkach.

Pozdrawiam,
Alex

8. Data: 2002-01-14 10:50:18

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mackris" <m...@p...spam.com> napisał w wiadomości
> "Alex P. J. [Scorpio]" wrote:
> Przeglądnij archiwum grupy medycyna (np na Onecie) oraz zaglądnij na
> stronę Masela:
> http://masel.adm.put.poznan.pl/?x=ulubione/index.php

Hmm - a jz chciałem rzucić linkiem :-))))
I przy okazji dziękuje wszystkim którzy od czasu do czasu podsyłaja mejle z
nowymi linkami, lub też majle z informacją, ze sie przekonali do operacji i
sa zadowoleni :-)))

Pozdro

Maseł

P.S. Wkrotce będę musiał zmienić adres stronki, wiec juz dzisiaj podaję
adresik z którego ciągle działa i bedzie działać zawsze aktualne
przekierowanie: http://www.put.poznan.pl/~masel
P.S.1 FUT na pl.sci.medycyna (tylko)

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

Zielona herbata
Intubacja
Choroba Schonleina - Henocha. Proszę o pomoc
Przewlekle zapalenie drog moczowych
szczepionka-uczulenie