Ospa wietrzna-jakie maści polecacie ?

1. Data: 2007-03-01 06:58:32

Temat: Ospa wietrzna-jakie maści polecacie ?
Od: "robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Syn (22 miesiące) właśnie zaczyna przechodzić ospę wietrzną.
Czy możecie polecić jakieś sprawdzone maści pomagające złagodzić objawy tej
choroby ?.
Czy są jakieś specyfiki w formie "spra-y" ?
Jak przekonać maluszka do nie drapania się w czasie ospy ?
Sposób z rękawiczkami na rączkach narazie zawodzi :-(
Dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
R.Maciak

2. Data: 2007-03-01 07:11:26

Temat: Re: Ospa wietrzna-jakie maści polecacie ?
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:es5tio$kd4$1@news.onet.pl...
> Dzień dobry,
> Syn (22 miesi?ce) wła?nie zaczyna przechodzić ospę wietrzn?.
> Czy możecie polecić jakie? sprawdzone ma?ci pomagaj?ce złagodzić
> objawy tej choroby ?.
> Czy s? jakie? specyfiki w formie "spra-y" ?
> Jak przekonać maluszka do nie drapania się w czasie ospy ?
> Sposób z rękawiczkami na r?czkach narazie zawodzi :-(

Najskuteczniejsze wydaje się spacyfikowanie małego syropem z
hydroksyzyną. Moje dzieci przechodziły to na początku stycznia (podobnie
jak i pół przedszkola:-) i nie drapały właśnie dzięki hydroksyzynie.
Poza tym doustnie acyklowir w zawiesinie, który moze trochę w ospie
pomóc

3. Data: 2007-03-01 07:13:06

Od: "Javko" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" napisał w wiadomości :
> [...]
> Syn (22 miesiące) właśnie zaczyna przechodzić ospę wietrzną.
> Czy możecie polecić jakieś sprawdzone maści pomagające złagodzić objawy

Stosowałam u swoich dzieci Tanno-Hermal Lotio. Nie sypie się tak bardzo ze
skóry jak wiele innych dostępnych w aptece środków. Malowałam też wodnym
roztworem fioletu gencjanowego(1%)-bardzo ładnie osuszał. Moja córka miała 2
latka gdy chorowała na ospę, bardzo ciężko ją przeszła, ale nie było
większego problemu z drapaniem - nie wiem czy to zasługa Tanno-Hermal czy
fioletu.
Pozdrawiam Agata

4. Data: 2007-03-01 07:20:30

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak przekonać maluszka do nie drapania się w czasie ospy ?
> Sposób z rękawiczkami na rączkach narazie zawodzi :-(

na swędzenie stosowałam u swojej córki, wtenczas 15 miesięcznej, fenistil w
kropelkach podawanu doustnie. Mała się nie drapała więc chyba pomogło. Radzę
to wypróbować, na pewno nie zaszkodzisz a mozesz pomóc

5. Data: 2007-03-01 07:21:23

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Radzę
> to wypróbować, na pewno nie zaszkodzisz a mozesz pomóc

aha, też smarowałam ją Tanno-Hermal Lotio.

6. Data: 2007-03-01 17:53:04

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl> writes:

> Czy możecie polecić jakieś sprawdzone maści pomagające złagodzić
> objawy tej choroby ?.

Gencjana. I nawet się potem daje sprać.

> Jak przekonać maluszka do nie drapania się w czasie ospy ?

Są jakieś środki doustne, ale raczej wszystko z przepisu lekarza.

MJ

Nietypowy ból kolana
zapalenie jądra- mozna chodzić ????
Wykorzystanie zagranicznych ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce
oporna lamblioza
osteomieloskleroza (zwłóknienie szpiku kostnego) - materiały