Ostry bol brzucha ?

1. Data: 2007-11-18 11:46:57

Temat: Ostry bol brzucha ?
Od: "Kiten" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od paru miesiecy miewam dziwne bole zoladka ktore zwykle objawiaja sie
niedlugo po jedzeniu. Zrodlo bolu jest jakby w okolicach prawego zebra. Jest
to klujacy bol, podczas ktorego czuje jakby mnie rozdymalo w brzuchu.
Czasami bol przenika jakby w okolice prawej lopatki na plecach i boli mnie
zarowno pod zebrem jak i wlasnie w okolicach lopatki. Ostatnimi tygodniami
objawy te pojawiaja sie coraz czesciej, nawet raz na 2 dni. Co ciekawe
czasami bol ten przechodzi jak biczem strzelil, ale ostatnio zawsze konczy
sie to tym ze boli przez ok 30min az nagle zaczynam czuc gorzki smak sliny w
ustach (ktora notabene zaczyna sie nagle produkowac w iloscach
zastraszajacych) i zaczyna mnie brac na wymioty. Po zwymiotowaniu bol znika
jakby nie bylo po nim sladu.

Wybaczcie za tak obrazowe opisywanie, mam nadzieje ze nikogo nie
zniesmaczylo.

Coz moge powiedzie: pomocy, co mi dolega i jak to leczyc? :(

2. Data: 2007-11-18 11:53:23

Temat: Re: Ostry bol brzucha ?
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosto: udać się pilnie do lekarza może być na początek lekarz
rodzinny.

3. Data: 2007-11-18 12:30:25

Od: nerwosolek <n...@n...nomail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosto: udać się pilnie do lekarza może być na początek lekarz
> rodzinny.

Objawy sugerują kamienie w woreczku żółciowym.

--
nerwosolek

4. Data: 2007-11-18 12:38:52

Od: "Kiten" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosto: udać się pilnie do lekarza może być na początek lekarz
> rodzinny.

No tyle to i ja wiem :) Ale chce sie cos dowiedziec nim tam pojde, z czystej
ludzkiej ciekawosci...

5. Data: 2007-11-18 12:45:25

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Kiten pisze 2007-11-18 13:38:

> No tyle to i ja wiem :) Ale chce sie cos dowiedziec nim tam pojde, z czystej
> ludzkiej ciekawosci...

Od paru miesięcy masz ostre bóle i nic z tym nie robisz - dziwna trochę
ta Twoja ciekawość...

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

6. Data: 2007-11-18 13:21:21

Od: "Kiten" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Od paru miesięcy masz ostre bóle i nic z tym nie robisz - dziwna trochę ta
> Twoja ciekawość...

Zrzucalem to na niestrawnosc, a bo frytki a bo grzyby, zdazalo sie raz na
dluzszy czas, ale teraz jesli co 2 dni to juz nie za bardzo mi sie podoba.

7. Data: 2007-11-18 14:21:48

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiten" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> No tyle to i ja wiem :) Ale chce sie cos dowiedziec nim tam pojde, z
> czystej ludzkiej ciekawosci...

wiesz co ...do lekarza to powinienes sie udac jednak nieco wcześniej.
zwłaszcza ze Twój post ma troche zabarwienie "powiedzcie co mi jest zebym
mógł sie sam wyleczyć" przynajmniej ja odebrałam takie wrazenie. wiem ze
dobrze jest wiedzieć o co chodzi przed pójsciem do lekarza,chociażby po to
zeby wiedziec o co pytać
Ale druga strona medalu wyglada tak, ze nie długo beda pisać ludzie z
wypadku drogowego "mam nogę pod dziwnym kątem, mocno krwawię co to moze byc
i poleccie jakiegos dobrego lekarza."

no moze trochę przesadzam... a tu masz link i poczytaj sobie
http://nursi.071.pl/data/nursi_cms/66/127/PIEL%C4%98
GNOWANIE%20PO%20USUNI%C4%98CIU%20P%C4%98CHERZYKA%20%
C5%BB%C3%93%C5%81CIOWEGO.doc

i do lekarza....

8. Data: 2007-11-19 04:26:37

Temat: OT: zaufanie do lekarzy (bylo: Re: Ostry bol brzucha ?)
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TMK wrote:

> Ale druga strona medalu wyglada tak, ze nie długo beda pisać ludzie z
> wypadku drogowego "mam nogę pod dziwnym kątem, mocno krwawię co to moze
> byc i poleccie jakiegos dobrego lekarza."

i uwazasz ze to wina pacjentow?
wiesz, wcale sie nie zdziwie jesli niedlugo zaczna pojawiac sie rowniez
takie pytania...

problem jest gdzie indziej, coraz wiecej ludzi traci zaufanie do lekarzy i
to widac, pytanie dlaczego? zwalisz wine na pacjentow?

9. Data: 2007-11-19 14:27:17

Temat: Re: zaufanie do lekarzy (bylo: Re: Ostry bol brzucha ?)
Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"

> [...]
>
> problem jest gdzie indziej, coraz wiecej ludzi traci zaufanie do lekarzy i
> to widac, pytanie dlaczego? zwalisz wine na pacjentow?

Witaj
A kogo to wina, lekarzy ?
Daj spokój masz swoje własne uprzedzenia i starasz sie wmówić, ze
wszystkiemu wini sa lekarze.
Nie zapominaj, ze lekarz to człowiek, taki sam jak ty nie inny.
A człowiek jak człowiek jeden gorszy inny lepszy.
Jestem pewny, ze w Polsce wszystkiemu winna jest bieda i ubóstwo.
Wielu pacjentów woli czekać nie wiem na co, pytać sie nie wiadomo kogo.
Obawa jest jedna pójdzie do lekarza i bedzie to go kosztowało.
Jeżeli chodzi o lekarzy to zarobki w Polsce mocno wpływają na ich stosunek
do pracy.(zupełnie sie nie dziwie tej sytuacji bo jaka płaca taka praca)
Bo nie zapominajmy o tym, ze lekarz to pracownik jak każdy inny.
Nie pracuje dla idei ani dla przysięgi, pracuje dla kasy jak każdy.
Całkiem inna sytuacja w Polsce jest to, ze niektórym lekarzom mocno, jak to
sie brzydko mówi "bije na dekiel"
Nawet tutaj na grupie widać, ze niektórzy lekarze zachowują sie jak ludzie,
a inni wszystkich traktują z góry.
Nie wiem skąd sie to bierze _((.

Cancer

10. Data: 2007-11-19 14:50:23

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> problem jest gdzie indziej, coraz wiecej ludzi traci zaufanie do lekarzy i
> to widac, pytanie dlaczego? zwalisz wine na pacjentow?

Ja z takich co lubia wiedzieć i rozumiec co jest grane - więc leząc na
patologii ciązy przeczytałam podręcznik połoznictwo i klika innych -
przynajmniej wiedziałam co jest na rozpoznaniach badaniach wynikach itp.
w sumie spotkałam 2 głupich, bezadziejnych lekarzy idiotów .i kilkunastu
którym naprawdę duzo zawdzięczam i kilku których działanie znacznie
przewyższało obowiązki lekarza i przysięgę Hipokratesa. Czyli porównując z
cała populacją... porządnych lekarzy jest trochę statystycznie więcej Tak na
pacjentów też- ogólnie na system moim zdaniem totalny brak możliwosci
zapytania lekarza telefonicznie nich by to było platne np 10 zł. nie chodzi
o leczenie a o konsultację typu czy mozna czekać, jakiej specjalnosci lekarz
czy wcześniej zrobić jakieś badania.

Mycie zębów po ekstrakcji zęba
jakie znieczulenie podczas porodu bezpieczniejsze
Śmiertelna ofiara forum Borelioza?
Ortodoncja do znudzenia:)
czy tu jest racjonalne wyjasnienie..? (b12)