Ostry bol brzucha ?

następny post »
From: "Kiten" <k...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Ostry bol brzucha ?
Date: Sun, 18 Nov 2007 12:46:57 +0100

Witam,

Od paru miesiecy miewam dziwne bole zoladka ktore zwykle objawiaja sie
niedlugo po jedzeniu. Zrodlo bolu jest jakby w okolicach prawego zebra. Jest
to klujacy bol, podczas ktorego czuje jakby mnie rozdymalo w brzuchu.
Czasami bol przenika jakby w okolice prawej lopatki na plecach i boli mnie
zarowno pod zebrem jak i wlasnie w okolicach lopatki. Ostatnimi tygodniami
objawy te pojawiaja sie coraz czesciej, nawet raz na 2 dni. Co ciekawe
czasami bol ten przechodzi jak biczem strzelil, ale ostatnio zawsze konczy
sie to tym ze boli przez ok 30min az nagle zaczynam czuc gorzki smak sliny w
ustach (ktora notabene zaczyna sie nagle produkowac w iloscach
zastraszajacych) i zaczyna mnie brac na wymioty. Po zwymiotowaniu bol znika
jakby nie bylo po nim sladu.

Wybaczcie za tak obrazowe opisywanie, mam nadzieje ze nikogo nie
zniesmaczylo.

Coz moge powiedzie: pomocy, co mi dolega i jak to leczyc? :(