Re: zaufanie do lekarzy (bylo: Re: Ostry bol brzucha ?)

Data: 2007-11-19 14:27:17
Temat: Re: zaufanie do lekarzy (bylo: Re: Ostry bol brzucha ?)
Od: "Cancer" <c...@w...pl>

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"

> i uwazasz ze to wina pacjentow?
> wiesz, wcale sie nie zdziwie jesli niedlugo zaczna pojawiac sie rowniez
> takie pytania...
>
> problem jest gdzie indziej, coraz wiecej ludzi traci zaufanie do lekarzy i
> to widac, pytanie dlaczego? zwalisz wine na pacjentow?

Witaj
A kogo to wina, lekarzy ?
Daj spokój masz swoje własne uprzedzenia i starasz sie wmówić, ze
wszystkiemu wini sa lekarze.
Nie zapominaj, ze lekarz to człowiek, taki sam jak ty nie inny.
A człowiek jak człowiek jeden gorszy inny lepszy.
Jestem pewny, ze w Polsce wszystkiemu winna jest bieda i ubóstwo.
Wielu pacjentów woli czekać nie wiem na co, pytać sie nie wiadomo kogo.
Obawa jest jedna pójdzie do lekarza i bedzie to go kosztowało.
Jeżeli chodzi o lekarzy to zarobki w Polsce mocno wpływają na ich stosunek
do pracy.(zupełnie sie nie dziwie tej sytuacji bo jaka płaca taka praca)
Bo nie zapominajmy o tym, ze lekarz to pracownik jak każdy inny.
Nie pracuje dla idei ani dla przysięgi, pracuje dla kasy jak każdy.
Całkiem inna sytuacja w Polsce jest to, ze niektórym lekarzom mocno, jak to
sie brzydko mówi "bije na dekiel"
Nawet tutaj na grupie widać, ze niektórzy lekarze zachowują sie jak ludzie,
a inni wszystkich traktują z góry.
Nie wiem skąd sie to bierze _((.

Cancer