Osy na dzialce

1. Data: 2003-07-08 21:25:09

Temat: Osy na dzialce
Od: "KK" <k_konopacki[@]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W domku na mojej działce zadomowiły się osy. Jak je skutecznie przepędzić
lub wytępić?
Są dość uciążliwe - w ciągu ostatnich dwóch tygodni 3 razy kogoś
zaatakowały.

Z góry dziękuję za pomoc

--
Pozdrawiam - Krzysiek (KK)

2. Data: 2003-07-09 06:59:15

Temat: Re: Osy na dzialce
Od: "sq4nr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak to jest na ogrodkach ale w miastach pomoca sluzy straz pozarna.
W Olsztynie prawie codziennie zdejmuja gniazda. W koncu jak sama nazwa
wskazuje jest to straz pozarna;)))
A moze sprobowac jakos na wlasna reke?... Hm.. moze lepiej nie...:)

Pozrawiam
Grzegorz

3. Data: 2003-07-09 07:30:08

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <k_konopacki[@]gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> W domku na mojej działce zadomowiły się osy. Jak je skutecznie przepędzić
> lub wytępić?

Czy potrafisz zlokalizować ich gniazdo ?

Jactro

4. Data: 2003-07-09 10:13:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "KK" <k_konopacki[@]gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy potrafisz zlokalizować ich gniazdo ?
>
> Jactro

Tak,tak, wszystko trzeba zabijać,wszystko co tylko
się rusza i bzyka nad uchem.Po co w ogóle fauna
istnieje,szczególnie owadzia?!

boletus nie pozdrawia ogrodowych zabójców

5. Data: 2003-07-09 11:13:49

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak,tak, wszystko trzeba zabijać,wszystko co tylko
> się rusza i bzyka nad uchem.Po co w ogóle fauna
> istnieje,szczególnie owadzia?!
>
> boletus nie pozdrawia ogrodowych zabójców

Boletus Ty czytać nie umiesz ?
Pytałem gdzie jest gniazdo?
Jeżeli gdzieś w ziemi w ogrodzie to niech sobie żyją. Co innego jeżeli
gniazdo wisi przy drzwiach wejściowych do domu.
Nie sądzisz że to dość istotna różnica ?
Pozdrawiam
Jactro

6. Data: 2003-07-09 11:15:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gniazdo wisi przy drzwiach wejściowych do domu.
> Nie sądzisz że to dość istotna różnica ?

Tekstu nie odnosiłem do konkretnej osoby.

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-07-09 11:26:53

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tekstu nie odnosiłem do konkretnej osoby.
>
> Pozdrawia boletus

W takim razie przepraszam
Pozdrawiam
Jactro

8. Data: 2003-07-09 11:47:24

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KK" <k_konopacki[@]gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> lub wytępić?
> Są dość uciążliwe - w ciągu ostatnich dwóch tygodni 3 razy kogoś

Ja "swoje" osy z altanki ogrodowej przepedzilem muchozolem, a dziuy w
ktorych zrobily sobie ul, potraktowalem kitem do okien.
Zanim je potraktowalem tym muchozolem, ubralem sie od stop do glow, co by
mnie nie pogryzly.

Natomiast odnoszac sie do boletusowego:

"Tak,tak, wszystko trzeba zabijać,wszystko co tylko
się rusza i bzyka nad uchem.Po co w ogóle fauna
istnieje,szczególnie owadzia?!

boletus nie pozdrawia ogrodowych zabójców"

Nastepnym razem jak bede mial gniazdo szerszeni - zapakuje w paczke i wysle
poczta polska do boletusa, niech sie cieszy chlopina ;-)

Jacek Duma

9. Data: 2003-07-09 12:55:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie przepraszam
> Pozdrawiam
> Jactro

To ja przepraszam,iż nie poinformowałem o tym
na początku.
Ostatnio zachęcam(miodem) osy do założenia
gniazdka w moim ogródku,ale na razie się nie zanosi:((

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-07-09 13:04:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktorych zrobily sobie ul, potraktowalem kitem do okien.
> Zanim je potraktowalem tym muchozolem, ubralem sie od stop do glow, co by

Patrzcie! i czytajcie, jaki dumny miłośnik ogrodowej przyrody.
Uczcie się od niego,widać,że to zawodowy zabójca:)
Hejka! Ciekawe,czy wiesz cokolwiek o osach,pszczołach,
szerszeniach? Czy tylko to co usłyszałeś dziecięciem będąc?:))

Pozdrawia bardzo serdecznie boletus

co jest ładne i nie pachnie?
paprotka
wybor kosiarki spalinowej