Owoce/warzywa w USA - czemu sie tak szybko psuja???

61. Data: 2006-04-15 15:22:10

Temat: Re: OT Owoce/warzywa w USA - czemu sie tak szybko psuja???
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> O ile pamietam ze szkoly dzialanie Round-Up polega na wydzielaniu pod
> wplywem niskiej temperatury gazów które niszcza rosliny jednoliscienne. Jego
> dzialanie jest wiec okresowe i nie wchlania sie do rzepaku:)
> Po co straszyc ludzi?
>
> Krzysztof

Czytasz po angielsku? nie chce mi sie tlumaczyc. Tu podstawowe
argumenty, dlaczego Roundup jest zabojczy dla ludzi, zwierzat i srodowiska.
MB

http://www.biosafety-info.net/article.php?aid=267

62. Data: 2006-04-15 16:36:18

Temat: Re: Owoce/warzywa w USA - czemu sie tak szybko psuja???
Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Zatem chyba obowiązujące metody "leczenia alergii" polegające na
> usuwaniu wszelkich alergenów z otoczenia (dziecku wyskoczyła
> krosteczka -> alergia pokarmowa, skaza białkowa -> niech matka się
> żywi chlebem i wodą) są przeciwskuteczne...

Jakos rok temu brytyjski "Lancer" mial artykul o niekorzystnym wplywie
nadmiernej czystosci na obnizenie odpornosci u dzieci i w efekcie w
wieku pozniejszym alergie i podatnosc na infekcje.
Artykul o tyle wywolal burze w UK iz brytole wydaja w europie nawiecej
kasy na srodki czystosci i mania sterylizowania wszystkiego jest powszechna.
Przypomina mi sie tez jak moja szefowa z poprzedniej firmy (wzor
dbajacej o swego jedynaka matki) mowila ze czego jak czego - ale
taplania sie w blocie, jedzenia niemytych owocow synowi nie zabroni - bo
nie chce zeby potem byle pylek kurzu rozkladal go na caly dzien.

pzdr
robbi

63. Data: 2006-04-16 13:28:38

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <k...@n...plusnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
naturalnych
> wrogów zaczyna "bronić się" przed alergenami, czyli substancjami które

I ma rację, od dobrych kilku lat te prawdy przebijają się wreszcie na
powierzchnię sterylizacyjnej głupoty...

Pzdr
Paweł

Mazurek cytrynowy na Wielkanoc 2006
robot kuchenny
Życzenia
lekki tort brzoskwiniowy-Wielkie żarcie
Fotorelacja z wędzenia szynki na Wielkanoc.